Skip to main content
Beantwoord

Android TV app zapt niet lekker op Chromecast

• April 12, 2025
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Na het bericht dat de app AndroidTV app 7 of 8 april was verbeterd oa met zappen, heb ik die weer eens een kans gegeven op mijn Chromecast met AndroidTV 4k. Helaas werkt het zappen nog steeds niet zoals je hoopt. (Bv Dpad omhoog is P +1, omlaag is P -1, zoiets). Toch maar weer teruggeschakeld naar mijn iTV 0.3.21 app, want daar kun je in elk geval met Dpad down een navigatiebalk met info over de andere zenders oproepen om (soort van) te zappen. Of mis ik iets in de nieuwe AndroidTV KPN TV+ app voor AndroidTV?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@kjdev, welkom op onze community! Bedankt voor je feedback! We hebben op onze product updates pagina bij iedere update een artikel met meer informatie over de updates. Je kunt je feedback daar ook kwijt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 14, 2025

Hoi ​@kjdev, welkom op onze community! Bedankt voor je feedback! We hebben op onze product updates pagina bij iedere update een artikel met meer informatie over de updates. Je kunt je feedback daar ook kwijt.