Skip to main content

Ik heb iets vreemd. Ik had een streaming app geïnstalleerd uit de app store maar die geeft na 5 minuten de screensaver wat ik zo heb ik ingesteld na 5 minuten geen gebruik van de TV. Hoe kan dit en hoe kan ik dit uitzetten zonder de screensaver tijd te vergroten?

Welke streaming app heb je geïnstalleerd?


5 minuten is wel heel erg kort.

Wat is de reden dat je voor 5 minuten kiest?

 

En zoals wjb ook vraagt, om welke app gaat het.


Een app waar me mee TV kunt kijken.


5 minuten is wel heel erg kort.

Wat is de reden dat je voor 5 minuten kiest?

 

En zoals wjb ook vraagt, om welke app gaat het.

Dat is alleen nodig als ik mijn TV niet gebruik en niet kijk dan vind ik 5 minuten prima. Maar daar gaat het niet om, het klopt niet dat dit kan gebeuren.


Een app waar me mee TV kunt kijken.

??

Hoe heet deze app?

 

Want je kan met de Sagemcom DIW7022 toch tv kijken?

Of heb je geen tv abonnement?


Een app waar me mee TV kunt kijken.

Welke streaming app heb je geïnstalleerd?


Misschien helpt het als je die app toevoegt aan: Instellingen » Apparaatinstellingen/Apparaat » Apps » Speciale app-toegang » Weergeven vóór andere apps.

(Ik kan me herinneren dat die instelling ooit nodig was om Spotify via Chromecast te gebruiken, zonder dat de screensaver de boel verpest. Maar als ik nu in dit forum zoek, dan kom ik alleen topics tegen over dat het geluid van de TV+ radio anders bleef doorspelen, niks over die screensaver. En later ontdekte ik hoe dan ook dat die instelling niet nodig was bij Spotify Premium, omdat dat Spotify Connect heeft, dus weer uitgezet. Ofwel: onthoud wat je verandert, want als het niet helpt dan wil het wel weer uitzetten.)


Misschien helpt het als je die app toevoegt aan: Instellingen » Apparaatinstellingen/Apparaat » Apps » Speciale app-toegang » Weergeven vóór andere apps.

(Ik kan me herinneren dat die instelling ooit nodig was om Spotify via Chromecast te gebruiken, zonder dat de screensaver de boel verpest. Maar als ik nu in dit forum zoek, dan kom ik alleen topics tegen over dat het geluid van de TV+ radio anders bleef doorspelen, niks over die screensaver. En later ontdekte ik hoe dan ook dat die instelling niet nodig was bij Spotify Premium, omdat dat Spotify Connect heeft, dus weer uitgezet. Ofwel: onthoud wat je verandert, want als het niet helpt dan wil het wel weer uitzetten.)

Ga ik eens uitvogelen, bedankt.


Misschien helpt het als je die app toevoegt aan: Instellingen » Apparaatinstellingen/Apparaat » Apps » Speciale app-toegang » Weergeven vóór andere apps.

(Ik kan me herinneren dat die instelling ooit nodig was om Spotify via Chromecast te gebruiken, zonder dat de screensaver de boel verpest. Maar als ik nu in dit forum zoek, dan kom ik alleen topics tegen over dat het geluid van de TV+ radio anders bleef doorspelen, niks over die screensaver. En later ontdekte ik hoe dan ook dat die instelling niet nodig was bij Spotify Premium, omdat dat Spotify Connect heeft, dus weer uitgezet. Ofwel: onthoud wat je verandert, want als het niet helpt dan wil het wel weer uitzetten.)

Hoe voeg je de app toe dan? Zie hem niet staan.


freak969 schreef:

Hoe voeg je de app toe dan? Zie hem niet staan.

Welke app zie je dan niet staan?


Is dat belangrijk? Gewoon een TV app.


Is dat belangrijk? Gewoon een TV app.

 

Om je te helpen wel.

Daarom vragen wij het.

 

Want onze glazen bol is al een tijdje defect. 😊😊😆😆😉

 

Even serieus, zie hier en zie hoeveel tv app's er zijn.😉


Het is al verholpen, het lag aan de app. Nu een ander en geen probleem meer.


Fijn dat het gelukt @freak969! Mocht ik nog wat voor je kunnen doen laat het dan weten!


Reageer