Skip to main content
Beantwoord

Apparaatbeheer iTV app

• June 16, 2020
  • 7 reacties
  • 328 keer bekeken

Twee dagen geleden zag ik apparaten beheer ergens maar weet niet meer waar. Kan iemand mij helpen daarbij?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Beste antwoord door Susan_

Hi @CollinvN, welkom op het Forum!

Dit kan je inderdaad vinden in de iTV app via profiel > instellingen > apparaatbeheer. Laat je even weten of je het hiermee gevonden hebt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • June 21, 2020

Hi @CollinvN, welkom op het Forum!

Dit kan je inderdaad vinden in de iTV app via profiel > instellingen > apparaatbeheer. Laat je even weten of je het hiermee gevonden hebt?

• June 21, 2020

Goedemorgen Susan. Dank je wel! Ik heb het gevonden. Was me wezenloos aan het zoeken in de verkeerde kpn app. 
gr

Collin

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • June 21, 2020

Fijn om te horen Collin! :wink::smile:

• June 21, 2020

Zou ik je een andere vraag mogen stellen Susan? Mijn tv en internet abonnement wordt soort van verlengd. Heel verhaal maar komt er op neer dat ik nu geen wijzigingen kan aanbrengen zoals Ziggo sport aanschaffen. Nu wil ik heel graag twee wedstrijden kijken vanavond. Is er een andere oplossing te bedenken zoiets als de wedstrijden kopen met een korting? Graag hoor ik van je. 

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • June 23, 2020

@CollinvN, dat mag zeker! Echter is het nu alweer te laat (voor die 2 wedstrijden in ieder geval). Wanneer gaat de wijziging van je abonnement in? Bij een openstaande wijziging kan je namelijk geen nieuwe wijzigingen doen, dat klopt. Je kan ook een losse wedstrijd kopen, meer informatie vind je hier!

• June 23, 2020

Tja. Hier ben ik minder blij mee omdat het gisteren was. Ondertussen kan ik vanaf vandaag het Ziggo abonnement aanschaffen.

Gr collin

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • June 27, 2020

Fijn dat het inmiddels wel weer kan! :smile: