Skip to main content

Recentelijk heb ik een nieuwe TV gekocht en op deze TV kijk ik via de KPN app. Nu heb ik een superwifipunt en de TV ontvanger over. Naar mijn idee heb ik het superwifipunt gekocht, maar de TV ontvanger niet. Ik wil straks geen gedoe krijgen als ik iets terug moet sturen. Hoe kan ik zien wat in bruikleen is en wat ik dus terug moet sturen?

Het wifipunt is je eigendom en de tv decoder is uitsluitend in bruikleen, dus bij einde tv abonnement moet tv decoder weer retour.

Echter zonder tv abonnement  inclusief decoder dus, kun je ook NIET van de tv apps van KPN gebruik maken @mick. 


Bedankt voor je snelle reactie!

Dus ik kan ook niet alvast de decoder terugsturen naar KPN voor het geval ik een keer zal overstappen? Ergens bewaren vind ik altijd gevaarlijk, vooral aangezien hij nu niet in gebruik is.


Bedankt voor je snelle reactie!

Dus ik kan ook niet alvast de decoder terugsturen naar KPN voor het geval ik een keer zal overstappen? 

Nee. Want dat word niet geregistreerd bij KPN. Dus bij overstappen verwacht KPN gewoon een ontvanger terug.


@mick.

Als je de KPN tv ontvangers terugstuurt naar KPN, dan stopt meteen je KPN tv abonnement. En dan doet de KPN itV app ook niets meer. 

En het beeld via de KPN tv decoder is mooier dan via de KPN itV app.

 

Dat terugsturen moet wel in overleg met KPN.

Bel eventueel gratis (morgen) 0800-0402


Zolang als je tv-abo loopt bij KPN, decoder gewoon thuis netjes bewaren, komt niemand in de war en pas terugsturen bij einde abo.

Zolang je een tv-abo hebt, behoor je daarbij een tv-decoder van KPN te hebben, ook al gebruik je die niet. @mick. 

 


Reageer