Goedemiddag, ik heb al geruime tijd dat de apps op KPN tv steeds vast lopen. Met Netflix kom ik niet verder dan het beginscherm met de accounts, de afstandsbediening reageert dan alleen nog maar op het uitzetten van de tv en het kastje. Met Videoland lukt iets kijken nog net (ook niet altijd omdat ie het programma dan helemaal niet laadt) maar als ik wil pauzeren, terugspoelen of wil wisselen van programma dan is kastje en tv uitzetten enige optie. Ik heb dit trouwens ook als ik de tv op radiozender heb staan en ik wil terug naar tv, ook dan moet ik de tv en kastje eerst uitzetten. Ik heb resetten en software opnieuw installeren al meerdere keren geprobeerd… Wellicht moet ik een nieuw kastje? Deze heb ik sinds 2014… Het is de HMB2260.
Beantwoord
Apps lopen vast op mijn tv-ontvanger HMB2260
Beste antwoord door Anonymous
Hallo
Zelf merk ik op het forum dat de HMB2260 ontvangers een beetje ´op´ beginnen te raken.
Ik zou 0800-0402 bellen en vragen of ze een logistiek verzoek kunnen indienen voor een Arris VIP2952.
Die werken over het algemeen wat beter.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.