Skip to main content

Interactive TV van Telfort nu KPN. - Experia Box v10A.  -Sony TV KDL-32 WD759.

Goede middag,

ondervind problemen als ik via de tv genoemde app opstart en content probeer te bekijken.

--Bij NPO Plus begint b.v. deel 1 van een serie en na circa 10 minuten wordt tv zwart en is alles afgebroken.

--Bij de andere diensten is het geluid onverstaanbaar. Een soort oerwoud geluiden compleet onverstaanbaar.

Als ik echter deze diensten op mijn laptop of tablet start en via Chromecast naar de tv stream werkt alles wel probleemloos.

Wie weet een oplossing?

Ik ben bang dat het aan de tv ligt.

Mocht je deze via WIFI hebben, probeer dan eens een UTP kabel.

Want als ik het goed begrijp kijk je de app's via de Smart tv Sony TV KDL-32 WD759

Ik zie dat hij gemaakt is in 2016.


Bedankt voor de snelle respons.

Vanaf de Experia Box loopt een CAT kabel naar een Arris box. Daar vandaan is de tv aangesloten.

Denk je dat ik bij Sony moet zijn?


Ik ga / ging ervan uit dat je de streamingdiensten via de Sony smart tv kijkt.

 

Welke Arris box heb je?

Arris VIP 2952 of de Arris VIP 5202?

Beide kan je gebruiken voor enkele streamingdiensten, maar ze zijn hier (volgens mij) niet echt super snel in.

 

Als je dat wilt, kan je je abonnement beter omzetten naar HD tv+

Ben je vaak ook goedkoper uit.

Dan krijg je de mediabox Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Die is wel snel.


Beste Joop 2011. Nooit te oud om te leren.

Arris 2952 heb ik hier. Betreft een vakantiehuis en ik betaal al veel te veel (€55-/mnd) voor tv en 55 mbp internet. Helaas tot nu geen alternatieven voor KPN.

Iedere suggestie is welkom 😵‍💫

 

 


Zoals je zelf al aangeeft, via een Chromecast.

 

De Arris VIP 2952 is een hele goede KPN tv ontvanger, maar het is geen mediabox.


Goede morgen,

Duidelijk. Hartelijk dank voor de uitleg 


Hoi @Sprankie, fijn om te zien dat Joop je al zo op weg geholpen heeft! Ik hoop dat je verder bent gekomen met zijn tips. 

Mocht je graag hulp willen of opties willen weten voor jouw abonnement, dan kan je gratis bellen met onze klantenservice op 0800-0402. 


Reageer