Skip to main content

Hallo,

ik wil graag de settopbox Arcadyan HMB2260 ‘uit het zicht’ plaatsen en die bedienen mbv een infrarood-verlenger. Maar waar zit de ir-ontvanger waar ik de kabel tegenaan kan plaatsen?

 

vr groeten,

J vd Meulen 

Rechts aan de voorkant. Zet als test iets voor de ontvanger, druk op een knop, maak een deel van rechts vrij en druk weer op een knop net zo lang totdat de Arcadyan HMB2260 goed reageert op de afstandsbediening.


Je zou eventueel ook kunnen bellen met KPN voor een nieuwe tv ontvanger. Dan krijg je TV+ welke met Bluetooth werkt. Dan heb je ook geen gedoe met IR verlengsnoeren 


Je zou eventueel ook kunnen bellen met KPN voor een nieuwe tv ontvanger. Dan krijg je TV+ welke met Bluetooth werkt. Dan heb je ook geen gedoe met IR verlengsnoeren 

 @JM68  De Arris Vip5202  en bijbehorende AB werkt ook met bluetooth. Als KPN deze ontvanger aan je wil leveren hoef je (nog) niet aan de TV+Box. Heb hem ook en hij staat lekker achter een deurtje, dus uit het zicht 🙂


Beide bedankt voor je snelle reacties.

@Ik_Combineer : Wie/welke afdeling kan ik daarvoor het beste benaderen?


0800-0402


thx!


@Ik_Combineer 

Hoi,

maandag meteen gebeld en de situatie uitgelegd. Lang verhaal kort: Ik heb 2 nieuwe settopboxen ontvangen + nieuw modem, vandaag alles geinstalleerd en het werkt allemaal. 

Alleen het inloggen op de modem lukt nog niet, maar daarover neem ik wel even contact op met de webcare. Bedankt voor de tip, de settopbox is lekker klein en kan prima achter de tv, uit het zicht!


@JM68 En welke settopboxen heb je nu gekregen? ben benieuwd! 


@JM68 En welke settopboxen heb je nu gekregen? ben benieuwd! 

Tv+, jouw optie met de VIP5202 is niet mogelijk tenzij de klant het 4k pakket heeft aangevraagd alleen dan zal er geen nieuw modem worden opgestuurd. Meneer of mevrouw heeft dus een abonnementsvorm gewijzigd en dan krijg je tv+


Ik heb idd het abonnement gewijzigd, en heb 2 stuks van de TV+ box DWI7022 gekregen.