Skip to main content
Beantwoord

Arris 2952 met NAND bad blocks en niet meer aan te krijgen

• March 6, 2025
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Ons oude, vertrouwde Arriskastje heeft kuren. Sinds een paar weken niet meer wakker te krijgen uit gewone stand-by en inmiddels ook af en toe helemaal uitvallen. 
De hardware test geeft de foutcode NAND bad blocks 219309161. 

Wat is nu de handigste manier om een vervangend kastje te krijgen ?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@MacThijs ,

Je kunt dan het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 6, 2025

Hallo ​@MacThijs ,

Je kunt dan het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 7, 2025

Hoi Noordzee,

Met bovenstaande link kan ik geen terugbelafspraak maken; enkel de probleemoplosser starten. Daar ben ik inmiddels ruim 2,5 uur mee bezig maar die loopt steeds vast met een foutcode na het opnieuw installeren van de software. Ik ga morgen proberen de klantenservice te bellen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 7, 2025

Rechtsonderin die pagina kun je op de link likken voor een belafspraak. Maar je kunt inderdaad morgen (tussen 8.00 en 17.00) ook zelf bellen met 0800-0402.