Skip to main content
Beantwoord

Arris 2952 verouderd type tv ontvanger?

• March 31, 2025
  • 2 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik heb de arris 2952 nu wil ik alle kastjes en kabels wegwerken maar heb het idee dat hij op infrarood werkt. Klopt dat?

Kun je de tv ontvanger omruilen naar een nieuwe variant? 

Beste antwoord door Ik_Combineer

Morgen even bellen met KPN en uw abonnement verlengen naar een abonnement met tv+, u krijgt dan nieuwe kastjes opgestuurd en deze werken op bluetooth (en zijn meer dan de helft zo klein)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • March 31, 2025

Morgen even bellen met KPN en uw abonnement verlengen naar een abonnement met tv+, u krijgt dan nieuwe kastjes opgestuurd en deze werken op bluetooth (en zijn meer dan de helft zo klein)

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 3, 2025

Goedemorgen ​@Nadieh b , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Heb je bovenstaande advies van ​@Ik_Combineer inmiddels al opgevolgd? Mocht je hier nog niet aan toegekomen zijn dan kun je tegenwoordig ook een belafspraak inplannen. Hopelijk weet je waar je aan toe bent en mocht je nog verdere of aanvullende vragen hebben, dan horen we dat natuurlijk ook graag!