Skip to main content

Tv beeld bleef ineens steeds 10 sec hangen. Dus een reset gedaan met mn arris kastje. Dat ging niet; bleef erg lang hangen op 20 procent.Uiteindelijk wel gelukt. Maar het beeld bleef nog steeds hangen. Via klantenservice belmenu een nieuw kastje gekregen. Zelfde probleem. Hij wil niet de software downloaden. Komt niet verder dan 20 procent. Ik kom dus niet bij stao w van t nieuwe kastje; het activeren. Directe kabel vanuit modem. Al een andere uitgang geprobeerd

Wifi van de fritzbox werkt prima op mn telefoon, en ook de sony tv kan bijvoorbeeld prima netflix draaien. Fritsbox ook voor de zekerheid gereset. Maar t kpn kastje wil niet, ook de nieuwe niet. Graag een oplossing want al 1.5 week week gebruik kunnen maken van tv.

Niet fijn dat je al 1½ week je ontvanger niet kunt gebruiken. 

Heb je dit met bepaalde zenders als HDglas 661 tot en met 670?

Is dat de Arris VIP5202?

Al andere utp kabel geprobeerd? Dat is op dit moment de gemene deler.

Verder: uitgeweken naar de smart-tv app beschikbaar op Android-TV televisies of anderszins?

Ik heb geen andere utp kabel, dat moet ik dan gaan kopen en proberen. De installatie is overigens na 2 uur gelukt. Maar nu is er helemaal geen beeld meer en alleen haperend geluid.

Mijn sony tv heeft geen kpn app, het is geen smart tv.

Ik zal binnenkort een utp kabel aanschaffen.

Gloednieuwe kabel gelegd maar het probleem blijft. Zou er dan toch wat met de fritzbox zijn?

Xs4all heeft me geholpen aan de telefoon, modem heeft een absurd lage internetsnelheid. Morgen komt er een monteur met een nieuwe.

T scheelt enorm als je een levend persoon aan de lijn hebt :-)

Laat je weten hoe het loopt?

Kpn heeft een nieuw kastje op de glasvezelaansluiting gezet, is nodig voor t nieuwe modem. Gister zou postnl t modem leveren. Helaas niet, vandaag ook niet. Post nl vind dat ik moet wachten tot maandag en dan pas gaan ze kijken wat er mis is. Wat heel onhhandig is zonder internet en thuiswerken.

Al weer eens xs4all gebeld op hun 020 nummer? Over deze gang van zaken.

Omdat je nog een xs4all abonnement hebt kunnen de kpn moderators hier niks inzien of doen.

Dank voor de tip. Ik heb even overlegd en ik haal morgen een modem in de kpn winkel. Ik hoop dat dat gaat lukken.

En? Hoe is het gelopen?

Het is me gelukt! Even een gehannes voor een leek als ik, het installeren van het nieuwe modem etc. Maar alles werkt weer. Het lag dus aan het modem!

Top! Geniet maar weer van werkende tv en internet. 😀

Reageer