Skip to main content
Vraag

Arris ontvanger geeft alleen NPO 1 2 3

• May 5, 2025
  • 1 reactie
  • 75 keer bekeken

Na een stroomstoring in de buurt blijkt via de ARRIS VIP5202 alleen NPO 1, 2 en 3 nog te werken.

Alles vanaf 4 geeft alleen een zwart beeld.

Dit al 2 een paar dagen.

En na alles meerdere keren resetten, herstarten etc. zoals in eerder topics staat.

KPN is niet bereikbaar om te bellen voor support, langzaam aan wordt het frustrerend dat niets helpt en KPN niet bereikbaar is.

Geachte KPN gaat u mij hierbij vandaag nog helpen met iets anders dan doorverwijzingen naar hulp webpagina's?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Casp, rot dat je er niet uit komt, alleen NPO 1, 2 en 3 is wel erg weinig aan zenders!

Ik hoop dat je intussen al verder gekomen bent. Zo niet, wist je dat je ook een belafspraak kunt maken? Een van mijn collega's van onze klantenservice belt je dan terug wanneer het jou uit komt, en helpt je verder.

We helpen je natuurlijk ook graag hier in de community: in dat geval ben ik benieuwd naar hoe jouw Arris tv-ontvanger aangesloten is op je modem? Zit er andere apparatuur bij tussen? We zien dit ook wel eens als er een ander apparaat in het netwerk zit die ook ip-adressen kan uitgeven. Dan ontstaat er een conflict. En heb je de tv-ontvanger volgens deze stappen gereset? In veel gevallen helpt het goed.