Skip to main content
Beantwoord

Arris TV Box kwijt

• June 25, 2025
  • 3 reacties
  • 69 keer bekeken

ARD_
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Hallo,

Afgelopen weekend is zoonlief verhuisd. En ja… er is een hoop naar de recycle-perrons gebracht. Ook oude apparatuur. Nu tot onze schrik kunnen wij de (2e, extra) tv-ontvanger nergens meer vinden en zijn we bang dat deze mee is gegaan bij het grofvuil. Wat moet ik doen en waar kan ik heen bellen/emailen ivm het melden en wat zijn de kosten v. dit verlies? Alvast bedankt voor uw antwoord.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@ARD_. Welkom op de community! Wat vervelend dat de tv-ontvanger mogelijk per ongeluk is weggegooid bij de verhuizing. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice hierover? Zij kunnen direct met je meekijken in het systeem en aangeven wat de vervolgstappen zijn en of er kosten verbonden zijn aan het verlies van de ontvanger. Ik hoor graag of dat al is gelukt en hoe dat is afgelopen.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 25, 2025

Beste ​@ARD_ je zoon (hij is toch de abonnee?) kan het beste bellen met 0800 0402, via X of Facebook de kwestie melden.

KPN is, overeenkomstig de voorwaarden, gerechtigd de vervangingswaarde van de decoder in rekening te brengen.

Of ze dat echt gaan doen zal afhangen van het resultaat van het contact met KPN.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • June 25, 2025

Bellen naar 0800-0402 is gratis.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 26, 2025

Hoi ​@ARD_. Welkom op de community! Wat vervelend dat de tv-ontvanger mogelijk per ongeluk is weggegooid bij de verhuizing. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice hierover? Zij kunnen direct met je meekijken in het systeem en aangeven wat de vervolgstappen zijn en of er kosten verbonden zijn aan het verlies van de ontvanger. Ik hoor graag of dat al is gelukt en hoe dat is afgelopen.