Skip to main content

Sinds de introductie van de nieuwe interactieve menu's, zijn beide Arris VIP 2952 (2015 variant) tergend traag geworden. Het starten van het menu, opbouw van de gids etc etc.

De boxen zijn bedraad aangesloten aan de Experiabox (V10). Ik heb dit probleem bij beide boxen. Is het mogelijk dat een van de twee vervangen wordt? De Arris in de slaapkamer heeft geen hoge prioriteit.

 

 

Dit is helaas veroorzaakt door het nieuwe menu.

Ik hoop dat KPN snel een update hiervoor heeft.


Goedemiddag @MennovanEck97, De update tegen de traagheid van de tv-ontvanger waar iedereen op zit te wachten zal dit jaar niet meer worden uitgerold. Nieuwe datum is nog niet bekend, maar het is zeker dat het in 2020 niet meer gaat gebeuren. Zodra we wel een datum hebben zullen we dat hier natuurlijk laten weten.


Ik zit me al een maand lang geel en groen te ergeren aan deze update en we worden alleen maar afgescheept met een Update die er maar niet komt of niet werkt. Als een updat niet werkt of goed is, zet de opude gewoon terug. Deze service is gewoon waardeloos, zelfs het omruilen naar een andere ontvanger, die hopelijk wel goed werkt, is niet mogelijk. De enige goede oplossing is overstappen naar een provider die wel service verleent.


Ik zit me al een maand lang geel en groen te ergeren aan deze update en we worden alleen maar afgescheept met een Update die er maar niet komt of niet werkt. Als een updat niet werkt of goed is, zet de opude gewoon terug. Deze service is gewoon waardeloos, zelfs het omruilen naar een andere ontvanger, die hopelijk wel goed werkt, is niet mogelijk. De enige goede oplossing is overstappen naar een provider die wel service verleent.

Het vreemde is dat deze storende update pas heel laat bij ons binnen kwam (ergens half december).  In feite is de Arris VIP volledig onbruikbaar.


Ben er klaar mee, ben op zoek naar een andere provider. Gewoon niet reageren, geen telefoonnummer te vinden om vragen te stellen. Op diverse forums wordt erg geklaagd over dit of vergelijkbare problemen. Maar nergens wordt gereageerd met iets concreets “misschien deze maand een nieuwe update” Ik verheug me er nu al op!:angry:


Ben er klaar mee, ben op zoek naar een andere provider. Gewoon niet reageren, geen telefoonnummer te vinden om vragen te stellen. Op diverse forums wordt erg geklaagd over dit of vergelijkbare problemen. Maar nergens wordt gereageerd met iets concreets “misschien deze maand een nieuwe update” Ik verheug me er nu al op!:angry:

Ach, TV kijken gaat.... Ik maak me er niet zo druk meer om. Ik heb informatie over "andere providers" en dat gaat ook niet altijd zo best.


Daar heb je gelijk in, maar gewoon niet reageren, en “misschien deze maand een up-date” ik snap dat dit.

Service zit echt anders in elkaar


Inmiddels is er nieuws over de update die reeds lang verwacht is. Lees meer in het speciale topic hiervoor: 

 


Inmiddels is er nieuws over de update die reeds lang verwacht is. Lees meer in het speciale topic hiervoor: 

 

Bedankt voor het antwoord. Beste wensen voor 2021 (het mag nog net).


morgen updaten, en duimen maar!


morgen updaten, en duimen maar!

 

Start van de update.

Hij wordt uitgerold, dus telkens enkele decoders.

Uiterlijk 20 januari moet iedere TV decoder zijn geupdate, had ik begrepen.

Ik heb hem helaas nog niet, kan er dus helaas ook nog niets over zeggen. 

 


net de tv en ontvanger opnieuw opgestart en het is duidelijk verbeterd, eigenlijk lijkt het wel weer in orde.