Skip to main content

Eén van mijn twee ontvanger (Arris VIP 2952) werkt niet meer. Hij reageert via de afstandsbediening alleen op aan- en uitzetten. Voor de rest niets, geen kanaalkeuze etc.

Batterijen afstandsbediening vervangen, meerdere afstandsbedieningen geprobeerd. Geen resultaat. Afstandsbedieningen werken normaal met de andere ontvanger.

Rara … Iemand een idee?

 

Heb je de batterijen van de ab al vervangen?

 

Bel gratis 0800-0402

Tot zaterdag tot 17.00 uur bereikbaar.

Maar in geval van storing altijd bereikbaar.

Anders maandag vanaf 08.00 uur. 


Batterijen al vervangen. Zoals ik al schreef in het bericht.

Telefoonnummer onbereikbaar. Komt met aanbevelingen om het zelf op te lossen. “Dan lost u het probleem op. Echt waar" en de verbinding wordt verbroken. Bullshit. Alle online-tools al geprobeerd. Dat eindigt in een loop. Telkens weer de nieuwe test, geeft aan dat er "problemen bij mij thuis zijn” en komt dan op een, in mijn ogen, pagina met reclame voor wifi-versterkers.

Voor de duidelijkheid er zijn geen problemen bij mij thuis en ik hoef geen extra versterkers en zo.

Ik wil alleen dat mijn TV ontvanger het doet. Kan niet moeilijk zijn.


Beste @GertB 

 

Gewoon gratis 0800-0402 bellen en daarna in de wacht gaan staan, dus op een KPN medewerker wachten.

Kan op zaterdag tot 17:00 uur.

 

Of vul je profielgegevens van dit forum zo compleet mogelijk in en wacht op een moderator (KPN medewerker)  I.v.m. drukte kan dat een paar dagen duren.


Zoals je het beschrijft lijkt het niet aan de afstandsbediening te liggen, aangezien die het op de andere tv-ontvanger wel goed doet. Had je deze Arris 2952 ook al eens een reset gegeven: Reset de tv-ontvanger (stap 3)?

Als dat ook geen verbetering geeft kan het het beste zijn om ons te bellen zoals Joop al noemde, een collega kan dan direct met je meekijken naar wat er gebeurt.


Het is opgelost, vraag niet hoe. Alles gereset en opnieuw gestart.