Skip to main content
Beantwoord

Arris VIP2952 onthoudt mijn zoekopdrachten niet meer

• July 12, 2026
  • 8 reacties
  • 100 keer bekeken

losbol
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3

Ik heb de KPN TV-ontvanger ARRIS VIP2952 V2 terug naar fabrieksinstellingen uitgevoerd, ging 2x updates downloaden, installeren en herstarten

nu onthoudt / bewaart de zoek functie van deze tv-ontvanger niets meer, ook geen enkele zoek opdracht

de zoek functie werkt wel, er worden alleen helemaal geen zoek opdrachten bewaard

elke keer als ik een zoek opdracht in de zoek functie doe, ik bekijk de zoekresultaten, ik sluit de zoek functie en kom later weer terug in de zoek functie dan is het daar helemaal leeg, geen enkele zoek opdracht is bewaard.

wordt dit nog hersteld zodat de zoek functie de zoek opdrachten weer bewaart?

Beste antwoord door Wartywolfs

Op de Arris moet je minstens één van de gevonden programma’s aanklikken om de zoekresultaten te onthouden in mijn ervaring. 

8 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • July 12, 2026

Op de Arris moet je minstens één van de gevonden programma’s aanklikken om de zoekresultaten te onthouden in mijn ervaring. 

losbol
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 12, 2026

Helaas bewaart ie dan alleen de titel van een gevonden programma van alleen 1 of meerdere aangeklikte programma's en alle programma's wat je wil bewaren moet je apart aanklikken, de zoekopdracht zelf wordt niet bewaard, dit is erg onhandig!

Voorbeeld: als je zoekt op star dan vindt ie Star Trek films en series, maar ook andere programma's
als je op 1 van de gevonden titels klikt dat bewaart ie alleen de titel van dit programma

ik wil de zoek opdracht Star Trek bewaren, gelukkig zit in de zoekresultaten ook een programma wat
Star Trek heet

dit is nogal onhandig want als er geen programma is wat exact Star Trek heet dan moet je alle Star Trek films en series in de zoekresultaten aanklikken omdat ik alle Star Trek films en series wil vinden en later allemaal apart aanklikken om de zoekresultaten te zien van elke Star Trek films en series apart, zo mis je dan nieuwe films en series die nog niet eerder gevonden en dus ook niet eerder aangeklikt zijn

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 12, 2026

Één keer per week hierop zoeken is natuurlijk voldoende. En veel makkelijker via de app in je telefoon. Dan is er een toetsenbord. 

Paramount Network heeft het nodige aan star trek. Ook vandaag!

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • July 12, 2026

De Arris VIP 2952 begint een aardig oude KPN tv ontvanger te worden.

Als je ook Netflix kijkt, dan krijg je binnenkort bericht om hem om te ruilen voor de Arris VIP 5202

Je kan ook gratis 0800-0402 (morgen na 8 uur) bellen.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 14, 2026

Goedemorgen ​@losbol en bedankt voor jouw bericht :)

Eerlijk gezegd betwijfel ik of bewaarde zoekopdrachten weer mogelijk gaan worden. Zoals ​@joop2011 ook al aangeeft;

De Arris VIP 2952 begint een aardig oude KPN tv ontvanger te worden.

Als je ook Netflix kijkt, dan krijg je binnenkort bericht om hem om te ruilen voor de Arris VIP 5202

Je kan ook gratis 0800-0402 (morgen na 8 uur) bellen.

Ik ga er vanuit dat je met de informatie die hier is verstrekt weet waar je aan toe bent maar mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat dit dan ook vooral weten!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 14, 2026

Gebruik voor zoeken de app kpn tv+ op je mobiel. Veel handiger in verband met het toetsenbord. Op je mobiel (of tablet) ook in te stellen voor opname. 

Via tv.kpn.com voor laptop kan ook.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • July 14, 2026

Gebruik voor zoeken de app kpn tv+ op je mobiel. Veel handiger in verband met het toetsenbord. Op je mobiel (of tablet) ook in te stellen voor opname. 

Via tv.kpn.com voor laptop kan ook.

@PeterG  Maar zie jij op jouw mobiel dan dezelfde zoekresultaten als op de tv-ontvanger? Als ik op mijn mobiel zoek naar ‘Air Crash Investigation’ zie ik slechts 2 resultaten. Op de tv-ontvanger (en ook op tv.kpn.com) zie ik er véél meer. Reden voor mij om toch altijd op mijn tv-ontvanger te zoeken. Bijkomend voordeel is daarbij dat ik dan bij het programmeren het nieuwe ‘seizoensopnemen’ krijg.

Of heb ik ergens iets gemist?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 14, 2026

Door dat programma heb ik lange tijd niet durven vliegen. Die kijk ik dus niet meer.

Inderdaad. Via ontvanger, ook DIW7022, alle herhalingen overdag via zoeken. 

Dan beter tv.kpn.com in verband met toetsenbord als je nog een oude ontvanger hebt. Met de DIW7022 kun je die van je mobiel gebruiken middels Google afstandsbediening. 

Bijkomend voordeel is daarbij dat ik dan bij het programmeren het nieuwe ‘seizoensopnemen’ krijg

Alleen op de ontvangers inderdaad. Ook de oude. Neemt op vanaf het laagst gestarte seizoen. Bij ACI dus even goed kijken.