Skip to main content

Ik zou graag de tv ontvangers willen omruilen voor een nieuwer type, maar lees dat dit niet mogelijk is en dat alleen nieuwe leden dit krijgen, vind ik heel vreemd. Waarom is dit? Ik kijk regelmatig NPO+, Netflix en YouTube deze apps draaien slecht is een ergernis.

@Ik heet Martin Ik heb ook een Arris VIP 2952 TV ontvanger en daar zijn geen problemen mee. Kunt u aangeven welke problemen u precies ervaart via de TV ontvanger?

Zowel NPO+ als Netflix en Youtube werken via een app op uw tv en niet via die Arris VIP 2952 tv ontvanger trouwens…..

 


De Arris 2952 heeft diverse apps. Apps op tv ontvanger

Neem het 4K pakket erbij en zeg deze na 6 maanden op.
Het belangrijkste hierbij is dat de huidige KPN tv ontvanger vervangen word voor een KPN tv ontvanger die 4k ondersteund (bij behoud oud contract word dit de Arris VIP5202) en je kan deze na het opzeggen van het 4K pakket blijven gebruiken.

Als je al over bent op TV+ dan word de ontvanger niet vervangen door een VIP5202.
Als er niet gekozen kan worden voor een 4K pakket (te oud contract) dan kan je gaan voor optie 2, optie 3 of optie 4.


@Ik heet Martin Ik heb ook een Arris VIP 2952 TV ontvanger en daar zijn geen problemen mee. Kunt u aangeven welke problemen u precies ervaart via de TV ontvanger?

Zowel NPO+ als Netflix en Youtube werken via een app op uw tv en niet via die Arris VIP 2952 tv ontvanger trouwens…..

 

Hallo Hans, Arris heeft wel degelijk app’s maar vallen regelmatig uit, moet ik weer inloggen en dergelijke. Ik heb nog geen Smart tv dus geen app’s daar op. Wel een goede reden 1 aan te schaffen.


Top dank je wel, ga ik proberen.