Skip to main content

Ik ben al jaren klant bij KPN voor Glasvezel internet. Vandaag besloten om TV abo erbij te nemen. Nu zie ik in de email bevestiging dat er een Arris VIP5202 opgestuurd zal worden? Dacht dat er een TV+ Box gestuurd zou worden? 

Is er een reden dat de Arris VIP5202 gestuurd wordt? Of kan dit nog omgezet worden?

gr Tom

Dan had je waarschijnlijk een Hussel abonnement. Als je daar TV bijvoegt, is dat niet het nieuwe KPN TV+ pakket. Dan zul je je Hussel abo moeten laten omzetten naar Internet en TV+. Beste morgen even bellen naar 0800 0402 om de bestelling/wijziging van vandaag te annuleren. En om een contractverlenging met korting te vragen incl. Internet en TV+. Succes 

Hier de nieuwste proposities

Heb inderdaad een hussel abonnement. Deze loopt tot 1 januari 2025. Zal morgen even bellen en kijken wat mogelijk is. Super bedankt voor je snelle reactie 😀

Heb inderdaad een hussel abonnement. Deze loopt tot 1 januari 2025. Zal morgen even bellen en kijken wat mogelijk is. Super bedankt voor je snelle reactie 😀

Niets. Geduldig wachten tot volgend jaar. Dat is het enige wat mogelijk is 😁

Er zal dan inderdaad weinig mogelijk zijn tot januari. Dan pas kunt u verlengen naar een nieuw type abonnement inclusief nieuwe ontvangers.

Vandaag een vergelijkbare ervaring: Mijn abonnement voor TV en internet met 2 jaar verlengd en een extra TV ontvanger besteld. Na ontvangst blijkt dit de ontvanger met alleen ethernet connectiviteit te zijn. Contact opgenomen met de helpdesk met de vraag of ik een Wifi ondersteunende ontvanger kan ontvangen (eventueel als extra bestelling). Helaas, omdat het contract net met 2 jaar verlengd is, gaat dit niet…. M.a.w. het contract is dus blijkbaar direct gekoppeld aan de “oude” TV ontvangers en daar valt vooralsnog niks aan te doen.

Moet er maar gewoon om lachen..

Reageer