Skip to main content

Ik heb de Arris VIP5202

 

heb een samsung uhd tv.

afstandsbediening kpn werkt alleen het geluid , source en uit knop.

heb ab gekoppeld en ontkoppeld en naar mijn weten alles geprobeerd. 
maar kan nog steeds niet van zender wisselen. Heel vervelend dit

wat moet ik doen?

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

Hallo @Vooijs, welkom!

afstandsbediening kpn werkt alleen het geluid , source en uit knop.

heb ab gekoppeld en ontkoppeld en naar mijn weten alles geprobeerd. 
maar kan nog steeds niet van zender wisselen.

Dat is bijzonder. Als de afstandsbediening niet goed is gekoppeld dan werken de knoppen: volume, source en uit/aan niet. Zappen zou gewoon standaard moeten werken. Wil je de batterijen een paar minuten uit de ab halen? En dan nog eens proberen?

 


De afst.bed. zou zonder meer op de ontvanger van KPN moeten werken.

Dus als je tv op de juiste hdmi ingang staat dan kan je gewoon zappen op de kpn ontvanger.

Reageert de kpn ontvanger desalniettemin niet op de ab (met de zwarte onderkant) dan kun je de Bluetooth koppeling opnieuw forceren. Lees hier.


Hallo @Vooijs, welkom!

afstandsbediening kpn werkt alleen het geluid , source en uit knop.

heb ab gekoppeld en ontkoppeld en naar mijn weten alles geprobeerd. 
maar kan nog steeds niet van zender wisselen.

Dat is bijzonder. Als de afstandsbediening niet goed is gekoppeld dan werken de knoppen: volume, source en uit/aan niet. Zappen zou gewoon standaard moeten werken. Wil je de batterijen een paar minuten uit de ab halen? En dan nog eens proberen?

Beste Nadia, dit nu ook geprobeerd. Maar werkt ook niet. Tv krijg ik nu van de stand-by, maar het kastje arris krijg ik ook niet aan met ab. Geluid en source doen het wel. Heel apart

 


Bedankt voor het proberen, @Vooijs. Welke afstandsbediening heb je? 

Heb je PeterG zijn post ook gelezen?

De afst.bed. zou zonder meer op de ontvanger van KPN moeten werken.

Dus als je tv op de juiste hdmi ingang staat dan kan je gewoon zappen op de kpn ontvanger.

Heb je de tv wel op de juiste ‘bron’ aangesloten? Wat zie je op je tv-scherm als je 'm aanzet?


Hoi nadia, hij doet het, waarschijnlijk moest je echt richtten op de arris voor de eerste keer. Was nml verborgen achter mijn tv. 🙂 bedankt voor je reactie


Hoi nadia, hij doet het, waarschijnlijk moest je echt richtten op de arris voor de eerste keer. Was nml verborgen achter mijn tv. 🙂 bedankt voor je reactie

Dat is inderdaad wel verstandig al je 'm voor de eerste keer koppelt. 

Bedankt voor de terugkoppeling, @Vooijs. Goed om te lezen dat het nu werkt! :) 

Ik neem aan dat je onderstaande hebt gedaan om te koppelen:
Afstandsbediening koppelen aan tv-ontvanger. (Bluetooth connectie forceren)
<cijfer 7-knop> + <cijfer 9-knop> 3sec indrukken, daarna de OK-knop (LED GROEN knippert twee keer). Pairing blijft 60 sec actief]


Beste allemaal,

 

ik vind het belangrijk om even te vermelden dat je dit:

Afstandsbediening koppelen aan tv-ontvanger. (Bluetooth connectie forceren)
<cijfer 7-knop> + <cijfer 9-knop> 3sec indrukken, daarna de OK-knop (LED GROEN knippert twee keer). )Pairing blijft 60 sec actief]

Doet door de afstandsbediening echt op het kastje te richten, immer Bluetooth doet het nog niet! Als je niet exact richt gaat het niet werken.


Reageer