Skip to main content

De VIP5202 detecteert geen netwerkverbinding meer. De netwerk poort op de ontvanger is stuk. Waar kan ik de ontvanger naartoe sturen om te laten vervangen? 

de UTP kabel op een laptop aangesloten, hierop wordt meteen een dhcp adres ontvangen

De ontvanger 5 minuten van stroom afgehaald (stekker eruit) en weer aangesloten, dit hielp niet

De ontvanger via power-on met knop bovenop ingedrukt opgestart en in het service menu een reset to factory settings uitgevoerd. Vervolgens een diagnostische test uitgevoerd. Resultaat:
de software: ok
UTP kabel: niet aangesloten
Netwerk verbinding: niet gevonden

Ik kon geen chat met een medewerker openen, de chat bot verwees me hier naar het forum. Mijn vraag:
Waar kan ik de ontvanger naartoe sturen om te laten vervangen? 

 

met vrgr

M.Wesseling

@Delftsblauw Je kunt de klantenservice bellen 0800-0402 en aangeven dat je een storing hebt


dank voor de tip, het telefoonnummer had ik gevonden. Ik zoek specifiek een schriftelijke weg. Een email adres, ticket systeem of chat is in deze tijd gemeengoed. 


dank voor de tip, het telefoonnummer had ik gevonden. Ik zoek specifiek een schriftelijke weg. Een email adres, ticket systeem of chat is in deze tijd gemeengoed. 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

@Delftsblauw 


Reageer