Skip to main content
Beantwoord

Arris2952 gekocht maar deze werkt niet

• September 30, 2025
  • 7 reacties
  • 121 keer bekeken

Ik heb een arris 2952 v2 gekocht voor extra aansluiting 2e tv maar kan na software downloads geen interactieve kpn tv vinden

Beste antwoord door Ik_Combineer

Alle serienummers van iTV en TV+ kastjes zijn bekend bij KPN en koppelen we aan abonnementen. Als u dus elders (illegaal) een tv kastje koopt gaat deze niet werken. Het serienummer staat niet gekoppeld aan uw abonnement en dat gaat KPN ook niet faciliteren. Indien u een extra tv ontvanger wilt kunt u via de MijnKPN app of telefonisch via 0800-0402 een extra ontvanger aanvragen voor €6 per maand.

7 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • September 30, 2025

Waar kan je die niet vinden?

Een foto van wat je ziet kan helpen.

• September 30, 2025

Ik heb een arris 2952 v2 gekocht ....

Die kun je helemaal niet kopen. Ze zijn eigendom van KPN en KPN verkoopt ze niet.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 30, 2025

Heb je TV+? Dan gaan oudere ontvangers niet meer werken. 

Mocht je er toch een kopen waarin je je abonnementsnummer kunt invoeren dan rekent kpn direct € 6 per maand voor de extra aangemelde.

Maar, gekocht is illegaal. En je bent de aankoopprijs kwijt natuurlijk. Want kpn verhuurt ze alleen maar.

Geen € 6 per maand voor extra tv? Gebruik de app voor smart-tv's. Ook bruikbaar in streaming apparaatjes. 

Leen59
Wijsgeer
  • October 1, 2025

Die kun je helemaal niet kopen. Ze zijn eigendom van KPN en KPN verkoopt ze niet.

Marktplaats staat er vol mee, vanaf €9,- 😂

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 1, 2025

Je kunt ze wel kopen, maar mag ze niet kopen, want zijn eigendom van KPN en gaan niet werken,  zonde van het geld ​@Bas1067 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • October 1, 2025

Alle serienummers van iTV en TV+ kastjes zijn bekend bij KPN en koppelen we aan abonnementen. Als u dus elders (illegaal) een tv kastje koopt gaat deze niet werken. Het serienummer staat niet gekoppeld aan uw abonnement en dat gaat KPN ook niet faciliteren. Indien u een extra tv ontvanger wilt kunt u via de MijnKPN app of telefonisch via 0800-0402 een extra ontvanger aanvragen voor €6 per maand.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedmorgen ​@Bas1067. Het is inderdaad niet de bedoeling dat deze ontvangers aangekocht worden. We leveren ze uit in bruikleen en we verwachten ze terug wanneer een abonnement stopt of bij een wijziging van het abonnement. We treffen zoals hierboven aangegeven dan ook maatregelen om dit tegen te gaan.