Skip to main content
Beantwoord

Audio discovery

• June 11, 2020
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

Audio van Discovery clipt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Quintic. Welkom op het KPN Forum. Ik heb het zelf ook zojuist getest en ook hier werkt het prima. Heb je dit probleem nog steeds en ook op andere tv-ontvangers in huis?

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het probleem inmiddels verholpen is. Anders hoor ik het graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 11, 2020

Nou, heb Discovery (15) net 10  minuten aangehad met Wheeler Dealers en dat klinkt hier prima via de decoder dus.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Quintic. Welkom op het KPN Forum. Ik heb het zelf ook zojuist getest en ook hier werkt het prima. Heb je dit probleem nog steeds en ook op andere tv-ontvangers in huis?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Quintic. Welkom op het KPN Forum. Ik heb het zelf ook zojuist getest en ook hier werkt het prima. Heb je dit probleem nog steeds en ook op andere tv-ontvangers in huis?

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het probleem inmiddels verholpen is. Anders hoor ik het graag!