Skip to main content
Vraag

Audio valt weg op HMB2260 bij afspelen opname of terugkijken

  • June 26, 2026
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Hallo, Heeft iemand anders er ook last van dat audio sinds vandaag niet werkt bij opnames of terugkijken, met stereo audio via de optische uitgang van een KPN HMB2260 set top box? Audio van live TV werkt wel namelijk! Resetten en verwisselen van de HMB2260 of herstarten Box 12 helpt niet.

Tot nu toe nooit een probleem mee gehad, dit heeft al jaren heel goed gewerkt maar sinds vandaag valt audio weg bij het afspelen of terugkijken…

 

Ben benieuwd,,,

1 reactie

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • June 26, 2026

Hallo ​@JBS, welkom bij de community.

Dat klinkt als een soortgelijk probleem als deze:

De HMB ontvanger is intussen redelijk antiek. Je kunt ‘m via klantenservice laten omruilen voor een recenter model Arris 5202, of je kunt ervoor kiezen over te gaan naar een TV+ ontvanger. Dat laatste is wel even wennen.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 26, 2026

Ja. Hij heeft jaren goed gewerkt. Maar resultaten uit het verleden... etcetera. Het ding is wel 14 jaar oud of zelfs ouder. Gaat een keertje stuk.

Neem contact op met kpn om 'm om te ruilen voor een jonger exemplaar: Arris VIP5202. 

Het terugbelverzoek werkt het beste. Dan kun je al aangegeven dat je Arcadyan stuk is.