Skip to main content

Het audiospoor van Retour en Bourgogne lijkt veel te zacht te staan. Zelfs op maximaal volume is deze niet te horen, zowel niet op tv als op de computer. 

Ik hoop dat jullie het kunnen oplossen en mijn geld retourneren, zodat ik hem op een later moment nogmaals kan kijken.

Wat bedoel je?

 

Op welk apparaat is dit?

Via een app of?

Op thuisnetwerk of? 

Of is het een tv programma? zo ja welke zender? 

 

Jullie?

Het forum is een klanten helpen klanten forum.

Moderator kijkt en helpt ook. 


@joop2011 

Jullie?

Het forum is een klanten helpen klanten forum.

Moderator kijkt en helpt ook. 

Ah dit was mij niet bekend, dan ga ik gewoon contact opnemen met de klantenservice, want zover ik het kan zien is er gewoon iets mis met de film die er staat. Bedankt voor je reactie.


Klantenservice gratis 0800-0402

Ma t/m vrijdag 8 uur tot 21 uur

zaterdag 8 uur tot 17 uur

zondag gesloten.

 

Maar misschien kunnen we je helpen.

Maar dan hebben we wel meer informatie nodig. 


Ik heb even de trailer geprobeerd en daar is wel geluid.

https://tv.kpn.com/details/5173234.2/retour-en-bourgogne

De film zelf ga ik niet zomaar even huren voor 4 euro om het uit te proberen.

Een KPN moderator komt hier nog, meestal met zo'n 48 uur.

 


Bedankt voor jullie antwoord. In dat geval zal ik nog wat meer info zetten voor een eventuele moderator, want ik kan me inderdaad voorstellen dat je niet zomaar 4 euro wilt betalen voor een film om een vraag te beantwoorden.

De trailer doet het bij mij op alle apparaten ook goed, maar het audiospoor van de gesproken tekst in de film zelf is onhoorbaar. De ondertitels doen het prima en de rest van de audio doet het ook, maar in de film hoor je niemand praten. Dit gebeurt op alle kwaliteitsniveaus.

Dit gebeurt op mijn LG tv in de officiële KPN TV app en ook als ik de film via de TV ontvanger probeer te kijken. Ook als ik op mijn computer naar de website ga, krijg ik geen audio voor de dialogen.

Ik kan geen opties vinden om de gesproken taal of taal van de ondertitels in te stellen, ook niet als ik op de knop voor ondertitels klik. Daarom vermoed ik dat de fout in de film zelf zit.


 Hoi @Carpedies. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze film niet hebt kunnen kijken. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten op het KPN Forum profiel? Dan kan ik het bedrag van deze film voor je retourneren en intern doorgeven dat er problemen zijn met het geluid. 


@Vikash van KPN bedankt voor je antwoord! Ik heb de gegevens ingevuld.


@Carpedies Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist het bedrag gecorrigeerd en het probleem doorgegeven. 


Reageer