Ontzettend mooi hoor die laatste update (ik heb hem nog niet, maar dat is ook niet belangrijk). Leuk dat Erotiek automatisch wel of niet geblokt is, daar heb ik niks mee van doen. Wel zit ik nog steeds te wachten dat het HDR-Probleem nu eens geregeld wordt (automatic HDR), dat zijn stappen. Wanneer gaat dit nu eens geregeld worden? Dit is zo slecht vind ik. Je gaat je ontvanger niet continue op HDR zetten, dat ziet er gewoon niet uit. Als je een een film in Dolby Vision of HDR(10) wil kijken, moet je zoveel stappen ondernemen dat het gewoon belachelijk is. Ik moet dus als ik iets in HDR(10) / Dolby Vision wil kijken m’n S.M.A.R.T. TV gebruiken, dus buiten de KPN-Box om en heb dus dan ook nog eens twee remote controllers nodig.
Beantwoord
Automatic HDR TV+
Beste antwoord door Shyrin van KPN
ronvmeijer schreef:
Ik zie dit probleem alleen nergens meer terug, in geen enkele (wensen)lijst. Dat maakt me ook een beetje benauwd of het wel opgepakt gaat worden.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.