Skip to main content
Vraag

Baby tv is ineens engelstalig

• August 1, 2026
  • 15 reacties
  • 337 keer bekeken

Baby tv is ineens Engels talig ipv NederlandsĀ 

15 reacties

• Nieuwkomer
  • August 2, 2026

Ja bij ons ook. Ergens goed om te horen dat het niet alleen bij ons is, maar hoop wel dat het bekend is en dat er aan wordt gewerkt.

• Nieuwkomer
  • August 2, 2026

Ja dat hebben wij hier ook. En heb geen geluid op die zender. Heb alleen geluid als ik de zender terug spoel en dan dus in het Engels.Ā 

Rachhh_96
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • August 2, 2026

Wij hebben dit inderdaad ook , alleen dacht deze mama eerst dat de kleine meid weer aan de afstandsbediening had gezeten šŸ˜‚

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 2, 2026

Hahaha dat dacht ik eerst ook, maar alles staat goed.Ā 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • August 2, 2026

Het is tenminste een verbetering tegenover Russische reclames voor Putin toen BabyTV gehackt was. Misschien is dit keer een hack van CIA?

• Nieuwkomer
  • August 2, 2026

Bij ons gisteren al en vandaag ook nog steeds. Bij live kijken helemaal geen geluid en terug kijken is engelstalig

• August 2, 2026

Er worden zo veel Engelse woorden gebruikt in het hedendaagse taalgebruik zodat nu het kantelpunt is bereikt, dan maar alles in het Engels, wel zo overzichtelijk.Ā  Ā :-)

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • August 2, 2026

Wat leuk, een mooie kans om mijn Engels te verbeteren.Ā  Elke dag 15 minuten voor een maand en mijn Engels is weer op niveau.Ā  Ook handig voor de kleintjes lijkt me.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • August 2, 2026

Wat leuk, een mooie kans om mijn Engels te verbeteren.Ā 

Haha, ik kijk nooit naar BabyTV, maar zoals ik Teletubies nog kende, zijn er niet veel verschillen tussen Engelse of Nederlandse versies, alles "Ah-oh, hihi, lala, dada...ā€

Doman
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • August 2, 2026

Wat leuk, een mooie kans om mijn Engels te verbeteren.Ā  Elke dag 15 minuten voor een maand en mijn Engels is weer op niveau.Ā  Ook handig voor de kleintjes lijkt me.

Inderdaad, of beter gewoon een keuze voor Engels/Nederlands zoals bij Ziggo.

Tweakers:Ā Goede oude (retro) (teken)filmsĀ 

Shadow_Zero schreef op zondag 18 januari 2026 @ 15:45:
Ik zat mij laatst eens af te vragen of er tegenwoordig uberhaupt nog tekenfilms in het Engels op de Nederlandse tv wordt uitgezonden. Ik ben alles afgegaan (KPN+ pakket hier), maar volgens mij is echt ALLES Nederlands nagesynchroniseerd tegenwoordig! Ik weet wel dat BabyTV om een of andere reden af en toe in het Engels is. Ik dacht eens 'Wat kan ik opzetten als ik mijn kinderen, net als ik vroeger, een beetje Engels wil laten leren via tekenfilms'. Nou, niks dus XD (Youtube zou kunnen, maar vind ik over het algemeen gedoe, en momenteel hebben we geen streaming abonnement).

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • August 2, 2026

Ik zat mij laatst eens af te vragen of er tegenwoordig uberhaupt nog tekenfilms in het Engels op de Nederlandse tv wordt uitgezonden.

Cartoon Network (niet bij KPN) is beschikbaar in beiden talen (Engels en Nederlands)

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • August 2, 2026

CBBC -Ā oh wacht, die is niet beschikbaar op kpn.

AlleenĀ zaterdagochtend op BBC Two dan.

Ā 

• Deelnemer
  • August 2, 2026

Hier ook babytv in het engels. Hopelijk wordt het snel opgelost

• Nieuwkomer
  • August 2, 2026

Hier ook ineens baby tv in het Engels, gaat dit nog terug veranderen naar het Nederlands?

• Nieuwkomer
  • August 2, 2026

Ook ineens baby tv in het Engels. Dit is erg irritant. Kan dit snel verholpen worden aub.ā˜¹ļø