Skip to main content

We hebben 2 witte KPN afstandsbedieningen voor interactieve TV. Bij de één wordt sinds een paar dagen de melding weergegeven in het beeld dat de batterijen bijna leeg zijn. Niet heel lang (zelfde dag of de dag daarna) krijgen we weer dezelfde melding na plaatsing van verse batterijen. Vandaag viel me op dat de batterijen na een tijdje erg warm werden. Na anderhalf jaar goed te hebben gefunctioneerd hebben we nu ineens dit probleem met alleen die ene unit.

Herkent iemand anders dit probleem misschien?

Oei, pas op in dat geval:
 

Dus batterijen eruit en (gratis) een nieuwe aanvragen.


Hallo @Chris VKR ,

Geen verder risico nemen. Bestel gratis een nieuwe afstandsbediening.

 

Afstandsbediening is kapot

Je hebt alles gecontroleerd, maar je afstandsbediening werkt nog steeds niet? Bestel dan een nieuwe KPN afstandsbediening via de online tool, door in te loggen met je KPN ID.

Let op: Je kunt per jaar maximaal drie gratis afstandsbedieningen bestellen. Heb je meer nodig? Bestel dan een afstandsbediening via apparatuurvoorthuis.kpn.com.

Bron:

 


Bedankt voor het benoemen van deze topics, @Arjan van B! Ik heb navraag gedaan en dit is bij ons geen bekend probleem: we willen dit ook graag onderzoeken.

@Chris VKR Heb je de batterijen en de afstandsbediening toevallig nog? Zo ja, dan ontvangen wij deze heel graag retour zodat wij het kunnen laten onderzoeken. Ik verneem het graag, dan stuur ik jou een PB met het adres en aanvullende benodigde informatie. 


@Shyrin van KPN, erg goed dat jullie dit willen onderzoeken. Het ligt definitief niet aan de batterijen. Ik heb nieuwe erin gedaan van verschillende merken. Ik heb de laatste set nog, maar het ligt echt aan de afstandsbediener. Ik heb gemerkt dat de andere kant van de afstandsbediener (waar de IR transmitter zit) erg heet werd vanochtend. Door deze extreme vraag naar stroom worden de batterijen heet.

Ik ontvang graag de PB om het op te sturen.


Helder, dank voor deze toelichting! 

Ik heb je een PB gestuurd!


Bij ons explodeerde net de afstandsbediening, een knal en was nogal heet. Dus maar een nieuwe halen. Gevaarlijk. 


Dat klinkt niet best, @Verwisseling! Dezelfde onderstaande vraag voor jou:
 

Heb je de batterijen en de afstandsbediening toevallig nog? Zo ja, dan ontvangen wij deze heel graag retour zodat wij het kunnen laten onderzoeken. Ik verneem het graag, dan stuur ik jou een PB met het adres en aanvullende benodigde informatie. 

 


Hi, dank voor je reactie. Ja de batterijen en afstandsbediening hebben we nog en goed om te onderzoeken wat er aan de hand is met de afstandsbediening! lk hoor graag waarheen ik ze kan brengen of sturen.


Super, ik heb je zojuist een privébericht gestuurd!
Heel erg bedankt voor het melden en alvast voor het retour sturen. 


Reageer