Skip to main content
Beantwoord

BBC 1 Match of the Day niet meer seriematig op te nemen

• 18 februari 2025
  • 7 reacties
  • 141 keer bekeken

BBC 1 match of the day ( zaterdag + zondag) seizoen niet op te nemen na update

Ik kan nu wel zaterdag en zondag individueel opnemen maar voor de laatste update het hele seizoen.

Nu moet ik ieder weekeinde de opnames programmeren!!

Beste antwoord door Marcia van KPN

Het is inmiddels opgelost! Vanaf de nieuwe afleveringen kan het weer als serieopname ingepland worden, ​@KWPr en ​@CojacVideo!

Bekijk origineel

7 reacties

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 18 februari 2025

Wij ervaren hetzelfde probleem met het seriematig opnemen van MOTD en MOTD2. Daarnaast zijn hierdoor de (seriematige) opnames van afgelopen weekend niet uitgevoerd.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16232 reacties
  • 19 februari 2025

Hoi ​@CojacVideo en ​@KWPr, op dit moment kan Match of the Day inderdaad niet als serieopname ingepland worden. Er wordt gewerkt aan een oplossing hiervoor, wanneer dat gelukt is is nog niet bekend. Je kunt de uitzendingen inderdaad wel handmatig inplannen, tot dit verholpen is.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 18 maart 2025

Beste ​@Jasper van KPN ,

nog altijd (18 maart 2025) kunnen Match of the Day (BBC1) en Match of the Day 2 (BBC2) niet als serieopname ingepland worden. Is het mogelijk de oplossing nu door te voeren? Het ‘probleem’ speelt nu meer dan een maand. Met dank, waarschijnlijk ook namens ​@CojacVideo, ​@Karimski en vele andere voetballiefhebbers.

• Auteur
  • Topper
  • 19 reacties
  • 18 maart 2025

Lijkt mij niet zo lastig omdat het na de laatste update niet meer kon

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 30844 reacties
  • Antwoord
  • 18 maart 2025

Het is inmiddels opgelost! Vanaf de nieuwe afleveringen kan het weer als serieopname ingepland worden, ​@KWPr en ​@CojacVideo!

• Auteur
  • Topper
  • 19 reacties
  • 18 maart 2025

Bedankt voor het oplossen! We gaan weer programmeren! 

• Auteur
  • Topper
  • 19 reacties
  • 20 maart 2025
Marcia van KPN schreef:

Dank je!