Skip to main content

Er valt niet terug te kijken via het wifi thuisnetwerk naar bv bbc first. Wel via de tv box. Het heeft wel gewerkt. Ik merk op dat er vele andere zenders dit probleem ook heeft.

Dat is geen probleem, maar heeft te maken met de voorwaarden waaronder KPN de zenders mag doorgeven. Wel vervelend, maar ja, het is niet anders. 

Nou is het kleine ontvangertje heel makkelijk te verplaatsen, dus ik zou zeggen, neem 'm mee naar een andere tv, zorg dat daar een vrije HDMI-kabel ligt, sluit 'm aan en je hebt daar alle mogelijkheden weer tot je beschikking, ​@erwtjuh.

Dat heeft nooit gewerkt via de apps en website tv.kpn.com.  Ik ben niet anders gewend. Helaas, dat wel.

Ook voor de Vlaamse, Duitse, Britse en Franse zender(s) zijn deze rechten er niet. 

Opnames van BBC 1en 2 zijn via de apps wel terug te kijken,  ​@PeterG.

Ah, inderdaad. Moest diep graven naar een opname. Vond er één van BBC Two enkele maanden geleden. Over Maggie Smith.

Niet alleen op de smart-tv app, maar ook telefoon te kijken. Mits thuis via de eigen wifi.

Via 4G geeft ie, gek genoeg, 

Inhoud niet langer beschikbaar 

Wat natuurlijk een gekke tekst is. Want eenmaal weer via de wifi werkt het wel. Dus beschikbaar. 

Ik neem echter ook heel veel op van BBC First, net als ​@erwtjuh , en vind het ook één grote ergernis dat die opnames nooit via de apps en site gekeken kunnen worden. 

2 van de 3 tv's zijn dan ook van een ontvanger voorzien. 

Reageer