Skip to main content
Beantwoord

BBC niet te kijken via KPN TV+ app

• October 5, 2025
  • 11 reacties
  • 164 keer bekeken

waarom staat er in de app bij bbc dat ik dit alleen thuis kan kijken bij match of the day terwijl ik gisteren gewoon wel kon kijken? 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@F.E.R.K., welkom op de community. De BBC zenders en de Belgische zenders die je noemt kunnen inderdaad alleen op je thuisadres bekeken worden. Daarvoor is het, zoals Wartywolfs al zegt, belangrijk dat je met het wifinetwerk thuis bent verbonden. Als je via een mobiel netwerk (4G. 5G) bent verbonden, kan je deze zenders niet kijken. Was je wel met wifi verbonden toen je het probeerde?

11 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • 1199 reacties
  • October 5, 2025

BBC en nog meer zenders zijn via de app op mobiel idd alleen thuis te bekijken. Dit heeft met rechten te maken. Waarom het gisteren wel lukte weet ik niet.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • October 5, 2025

Dat is vreemd want gisteren kon ik thuiszit de iPad gewoon kijken, nu ineens liggen er sinds vandaag bbc one en bbc to af en de Belgische zenders

Leen59
Wijsgeer
  • 1199 reacties
  • October 5, 2025

Als je bovenin “buitenshuis te bekijken” kiest kun je zien welke zenders het betreft 

Voor thuis kies je alle zenders op die plek.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 480 reacties
  • October 5, 2025

Dat is vreemd want gisteren kon ik thuiszit de iPad gewoon kijken, nu ineens liggen er sinds vandaag bbc one en bbc to af en de Belgische zenders

Is je iPad verbonden met je thuiswifi?

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 17706 reacties
  • Antwoord
  • October 7, 2025

Hoi ​@F.E.R.K., welkom op de community. De BBC zenders en de Belgische zenders die je noemt kunnen inderdaad alleen op je thuisadres bekeken worden. Daarvoor is het, zoals Wartywolfs al zegt, belangrijk dat je met het wifinetwerk thuis bent verbonden. Als je via een mobiel netwerk (4G. 5G) bent verbonden, kan je deze zenders niet kijken. Was je wel met wifi verbonden toen je het probeerde?

• Topper
  • 10 reacties
  • October 10, 2025

Via onze smart tv kan ik de bbc zenders wel horen maar niet zien, ook al is de tv gewoon verbonden met de wifi thuis.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 480 reacties
  • October 10, 2025

Heb je de “oude” Smart TV app versie of de nieuwe Android TV+ app?

Wat is het merk en type van je tv?

PeterG
Superuser
  • 65709 reacties
  • October 11, 2025

Het is inmiddels 12 uur later ​@Wartywolfs ​@Bunderpoort .

Hier doen alle 4 de BBC zenders het. Zowel via de oude app (Samsung, Tizen) als via de nieuwe Android-TV app. 

reactie geplaatst om 13:44 op 11 oktober

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+21
  • Wijsgeer
  • 14173 reacties
  • October 11, 2025

Is je iPad verbonden met je thuiswifi?

En niet het gastnetwerk.

BBC One (1)

BBC Two (2)

etc.

Deze heb je via de KPN tv app alleen via je eigen WIFI netwerk.

Zoals al vermeld.😉

• Topper
  • 10 reacties
  • October 12, 2025

Heb je de “oude” Smart TV app versie of de nieuwe Android TV+ app?

Wat is het merk en type van je tv?

Vanavond weer thuis, dan zal ik checken.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 17221 reacties
  • October 20, 2025

Helemaal goed, dank je wel dat je dat even wilt nakijken! We horen het graag zodra je meer weet! 😊