Skip to main content
Beantwoord

BBC.nl verder kijken niet te verwijderen

• October 21, 2025
  • 5 reacties
  • 70 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo gaat KPN nog wat doen, om bij de zender van BBC.nl  het punt verder kijken het mogelijk te maken om dit te kunnen verwijderen.

Ik heb nu een hele rij staan met afleveringen waar ik niet meer naar gaat kijken.

Ik maak gebruikt van de KPN TV+ soundbox en zie nergens waar ik deze punt van verder kijken kan verwijderen.

groet waaromikweer.

Beste antwoord door PeterG

Is dat in de APP van BBC NL➕?

In de app is de enige optie om het helemaal uit te laten lopen. Dus met de aftiteling. Ik heb momenteel maar 1 aflevering daar staan bij verder kijken. En dat klopt met mijn kijkgedrag.

Verder kijken op het START scherm van TV+ zelf is te verwijderen door een geselecteerde dia langer op OK te drukken.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+11
  • KPN Netwerk
  • October 21, 2025

Als ik me niet vergis is dat niet aan KPN. Volgens mij kijk je BBC.nl via een app, net als Netflix, Videoland etc..

Dus de maker van die app moet dat mogelijk maken (in dit geval dus BBC.nl). KPN zorgt er in dit geval alleen maar voor dat die app op je decoder kan staan, meer niet.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • October 21, 2025

Inderdaad, KPN maak de app niet en mag ook niets aan de app doen.

De app's zijn eigendom en gemaakt door b.v. de betreffende streamingdienst.

En zij onderhouden de app zelf.

In dit geval BBC voor de BBC NL+

Deze 2 app's onderhoud KPN zelf en die zijn van KPN:

KPN tv app

MIJN KPN

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • October 21, 2025

Is dat in de APP van BBC NL➕?

In de app is de enige optie om het helemaal uit te laten lopen. Dus met de aftiteling. Ik heb momenteel maar 1 aflevering daar staan bij verder kijken. En dat klopt met mijn kijkgedrag.

Verder kijken op het START scherm van TV+ zelf is te verwijderen door een geselecteerde dia langer op OK te drukken.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • October 21, 2025

PeterG bedankt voor de tip, heb jou eerste opmerking uit geprobeerd en nu is de serrie weg.

Bedankt nogmaals, waaromikweer

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Mooi opgelost ​@PeterG! Deze had ik zo niet geraden.
Bedankt voor je terugkoppeling ​@waaromikweer, mocht je nog ergens tegenaan lopen dan weet je ons te vinden!