Skip to main content
Vraag

BBC One en Two Match of the Day hele seizoen programmeren

• September 15, 2025
  • 7 reacties
  • 97 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds een aantal weken kan ik (weer) niet BBC one en two hele seizoen Match of the day programmeren.

Vorig jaar was het zelfde probleem, dat was hersteld maar is nu weer terug (ik denk na een of andere update)! 

7 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 15, 2025

Hoi ​@CojacVideo .

Zie de laatste reactie van de kpn moderator in deze eerdere topics.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • September 15, 2025

De vraag is dan ook waarom werkt dit niet meer KPN?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 15, 2025

De vraag is dan ook waarom werkt dit niet meer KPN?

Die vraag is beantwoord door de kpn moderators in de andere topics. Het is gewoon een fout in de gids momenteel.

Heb je die topics überhaupt wel gelezen? M.n. de reacties van de kpn moderator. Ik verwijs er niet voor niks naar, hè.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • September 15, 2025

Tuurlijk lees ik niet alle topics door daar heb ik  gewoon geen tijd voor. Het vervelende is dat dit weef een herhalende fout is! Kpn had vroeger een slogan” in een keer goed!” 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 15, 2025

Je hoefde alleen die 2 topics maar door te nemen! Één was al genoeg. Dan had je die laatste vraag niet hoeven stellen. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Laten we het hier wel gezellig houden! Er is op dit moment inderdaad een probleem met het serie matig opnemen van Match of The Day. Achter de schermen wordt gewerkt aan het oplossen hier van. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • September 18, 2025

Dank je Jeroen,  na 40 trouwe dienstjaren bij ptt / kpn weet ik waar ik over praat. 

Mijn conclusie heb ik echter wel getrokken, en  als er zo gereageerd wordt log ik niet meer op dit forum in maar stel mijn vraag wel ergens anders.