Skip to main content

Goedeavond. Ik had een aantal opnames op mijn telefoon van bcc first opgenomen. De afgelopen paar weken heb ik die gewoon kunnen terugkijken en kunnen casten naar mijn tv. Sinds de vernieuwde app kan dat ineens niet meer en zijn ook alle afleveringen ineens niet meer beschikbaar. Gelukkig nog wel op de kpn ontvanger dus ben ze niet kwijt. Maar ten eerste slordig dat we geen bericht hebben ontvangen over de vernieuwing van de app op de telefoon/tablet en waarom zijn ineens alle afleveringen  die ik op mijn telefoon had staan verdwenen sinds de vernieuwde app.? Ik begrijp iets te hebben gelezen over de rechten maar dat klopt niet. De laatste drie a 4 weken kon ik de opgenomen afleveringen op mijn telefoon terugkijjken en casten met mijn telefoon. Weer blij gemaakt met een dooie mus. Bah.  Blij dat ik ze voor de zekerheid heb opgenomen en dat ze nog staan op de ontvanger.

Met vriendelijke groet Margaret

Zit je wel op je eigen KPN netwerk?

I.v.m. auteursrechten is dit (helaas) zo.

Maar het beste kan je altijd kijken voor de KPN tv ontvanger (mooier beeld)😉

 

Wat bedoel je blij gemaakt met een dooie mus?

Je kan via de KPN iTV wel degelijk enkele zenders kijken en ook de opname. 


Goedemorgen. Jazeker al heel lang klant bij KPN glasvezel en op het netwerk van KPN dus. Ik wist dat je voorheen via bbc first geen opnames kon kijken via je je telefoon en of tablet i.v.m. de rechten. Althans dommige wel en sommige niet. Echter de laatste paar weken kon dat wel. Dat was fijn want dan kon ik casten via tweede tv namelijk. Dat bedoelde ik met blij gemaakt met een dode mus🙂Maar goed blij dat ik het voor de zekerheid heb opgenomen. Gaat met name  mij meer om dat de opnames die op mijn telefoon/tablet sinds de nieuwe app ineens waren verdwenen. Ik blijf voorlopig maar opnemen of kijk terug via NL-Ziet. Bedankt voor het reageren. 


Reageer