Skip to main content

Wij hebben nu al ongeveer een week exact dezelfde problemen. Terugkijken van programma’s of van opgenomen programma’s worden vaak onderbroken door een freeze van het beeld. Zeer storend. Een volledige reset van de decoder (netwerkkabel en stroom) heeft niets geholpen. Het probleem blijft in dezelfde mate zich voordoen. Wat is er nog meer mogelijk?

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hi @JapiS! Ik help je graag bij dit probleem. Goed dat je de reset al gedaan hebt.

Wil je nog aangeven hoe de verbinding is tussen de tv-ontvanger en de Experia Box? Is dit bijvoorbeeld via een DVS? Zit er ergens een switch tussen?

En heb je 1 tv-ontvanger of heb je er meer? Als je meedere hebt laat dan ook weten of het probleem op alle tv-ontvangers speelt. 


Danj voor je bericht. De verbinding tussen de Experiabox en de TV ontvanger bestast uit een utp kabel. Ik heb een software update gedaan op de tv ontvanger. Dit lijkt het probleem te hebben opgelost.


@JapiS ah, top! Dan geef ik voor nu aan dat dit het antwoord is geweest. 

Mocht het probleem toch weer om de hoek komen kijken, laat het dan hier weten. Dan houden we alles op 1 plek! 🙂