Skip to main content
Beantwoord

Beeld bevriest telkens bij opnames

• December 5, 2024
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Ben sinds een paar dagen aangesloten op glasvezel maar nu bevriest iedere keer het beeld bij het bekijken van opnames. Ik ben nu bijna 3 uur bezig met het kijken van een programma van een uur.

Heb het glasvezelkastje aangesloten volgens de beschrijving maar het heeft mij alleen maar nadelen gebracht op deze manier. Verschillende keren aan en uit gezet, gereset maar niets helpt.

Verlang terug naar de oude aansluiting

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Spoenkie! Dat is niet prettig kijken. Goed dat je dit hier meldt! 

Als dit altijd gebeurt en bij alle opnames, dan ben ik benieuwd of je de tips voor oplossen van TV problemen al hebt doorlopen. 
Zo ja, wat heb je precies geprobeerd hiervan, en had dit totaal geen resultaat? 

Mochten de tips niet hebben geholpen, wil je dan laten weten hoe je tv-ontvanger aangesloten is op je modem?
Loopt er bijvoorbeeld een kabel rechtstreeks van de een naar de ander of zit er andere apparatuur tussen?

Ik hoor het graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 8, 2024

Hi ​@Spoenkie! Dat is niet prettig kijken. Goed dat je dit hier meldt! 

Als dit altijd gebeurt en bij alle opnames, dan ben ik benieuwd of je de tips voor oplossen van TV problemen al hebt doorlopen. 
Zo ja, wat heb je precies geprobeerd hiervan, en had dit totaal geen resultaat? 

Mochten de tips niet hebben geholpen, wil je dan laten weten hoe je tv-ontvanger aangesloten is op je modem?
Loopt er bijvoorbeeld een kabel rechtstreeks van de een naar de ander of zit er andere apparatuur tussen?

Ik hoor het graag!