Skip to main content
Vraag

Beeld bevriest zo nu en dan

• December 16, 2024
  • 7 reacties
  • 82 keer bekeken

ik heb twee KPN DIW7022 , beide zijn voorzien van de laatste software.
Beide zijn direkt op de Fritzbox aangesloten zonder een switch er tussen.
op BEIDE bevriest het beeld zo nu en dan. Je moet dan even wachten of even kanaal+ kanaal- doen en dan gaat het beeld verder.
Als het voorkomt heb ik gewoon een 100% internet verbinding. ( met de speedtest op dat moment gecontroleerd ). Er zijn ook geen andere grote gebruikers op dat moment in huis ( ik heb 1 Gb glasvezel ).
Hebben meer mensen er last van . Ik weet van een collega ( lokatie Ridderkerk ) dat hij hetzelfde probleem heeft.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+3

Ik volg .....

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@jaap.looijen, goed dat je het signaal met ons deelt. 

Fijn dat je al zo veel details gedeeld hebt, je hebt dus een FRITZ!Box en alle tv-ontvangers bekabeld aangesloten. Dat is top. Welke glasvezelaansluiting (ONT) heb je? 

En bij jou ​@Martijn en Lies, ervaar jij iets soortgelijks? Kan je in dat geval meer details delen, net als Jaap hierboven?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 20, 2024

geen idee wat voor glasvezel aansluiting ik heb. Alles is net nieuw ( 1,5 jaar ) , de lokatie is Made

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • December 24, 2024

Hallo ​@jaap.looijen. Alexandra is even afwezig dus ik dacht ik vraag even wat de stand van zaken is. Is de FRITZ!Box ook up-to-date? Volgens mijn informatie is er een update beschikbaar, versie 8.0. Je zou nog even kunnen kijken of je die nog van een update kan voorzien.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 24, 2024

Reco,

Alles is up to date , de Fritz! heeft versie 8.0 de TV boxen ook de laatste versie.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • December 27, 2024

Vreemd Jaap je hebt de basis goed voor elkaar. Dus ik weet even niet waar het dan kan zitten. Ik zou dan even contact zoeken met de klantenservice. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt! Dan kan de verbinding doorgemeten worden en eventueel een storingsmelding aangemaakt worden.

Forum|alt.badge.img+3

Hier ook versie 8.0 op de FB en alle updates op beide kastjes.Â