Skip to main content

Ik heb sinds een aantal dagen weer kpn met de +tv box, en vanaf het begin lopen het geluid en beeld niet gelijk.

 

soundbar zit op de tv aangesloten via de one connect box 

heeft iemand hier ervaring met deze combinatie en een mogelijke oplossing?

 

tv: Samsung UE65MU7040

soundbar: Sonos arc

 

Bizar hoe slecht deze kastjes zijn. Ik heb precies hetzelfde.

 

Gelukkig kun je dit instellen: Algemene instellingen → Apparaat voorkeuren → Weergave & geluid → Geavanceerde geluidsinstellingen → onderaan staat nu: Audio Vertraging (in MS).

 

Ik hoop dat je hiermee verder komt!


Hoi,

 

deze staat al op 0 maar lost het probleem helaas niet op 😞 

Bizar hoe slecht deze kastjes zijn. Ik heb precies hetzelfde.

 

Gelukkig kun je dit instellen: Algemene instellingen → Apparaat voorkeuren → Weergave & geluid → Geavanceerde geluidsinstellingen → onderaan staat nu: Audio Vertraging (in MS).

 

Ik hoop dat je hiermee verder komt!

 


Hij moet ook juist niét op 0 staan om het beeld en geluid weer synchroon te krijgen (bij mij in ieder geval). Plus of min instelling ligt er aan of het beeld of geluid vertraagd is. Aangezien jij een bluetooth speaker hebt zou ik zeggen dat je geluid vertraagd is t.o.v. het beeld. 


Oh haha ja heb er geen verstand van..

 

heb je dezelfde speaker?

waar heb jij hem dan op ingesteld ipv 0 ? 

Hij moet ook juist niét op 0 staan om het beeld en geluid weer synchroon te krijgen (bij mij in ieder geval). Plus of min instelling ligt er aan of het beeld of geluid vertraagd is. Aangezien jij een bluetooth speaker hebt zou ik zeggen dat je geluid vertraagd is t.o.v. het beeld. 

 


Ook bij mij lopen het beeld en geluid niet synchroon. Raar dat dit na eerste installatie niet goed is. Nadat ik de audiovertraging bijgesteld en opgeslagen heb loopt voor korte tijd alles weer synchroon. De volgende dag hebben we helaas weer hetzelfde probleem.  


Reageer