Skip to main content

tijdens normaal tv kijken stopt het beeld en geluid even +1-2 seconden en gaat dan weer verder maar dit gebeurd regelmatig achter elkaar en is zeker bij een muziek programma erg hinderlijk wie weet raad?

TV+

Wat bedoel je? 

Via de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Via de KPN tv+ app

Indien via de DIW7022, hoe is deze verbonden met de Experiabox of Box12? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen. 

En gaat de HDMI kabel van de DIW7022 rechtstreeks naar HDMI 1 van de tv (dus niet naar HDMI eARC)?

Via WIFI kan het komen daar veel WIFI verkeer op een bepaald moment.

Wat is jouw echte downloadsnelheid? 

De DIW7022 ging via een splitter naar de box12 dit heb ik nu gewijzigd naar rechtstreeks naar de box12  dus dat zou inderdaad de oorzaak wel eens geweest kunnen zijn maar wat bedoel je met HDMI eARC de box zit in HDMI 1 en daarbij staat wel DVI ?

We kunnen nu even afwachten of het nu wel goed gaat.

Alvast heel erg bedankt voor je snelle reactie en je tip.

De DIW7022 ging via een splitter naar de box12 dit heb ik nu gewijzigd naar rechtstreeks naar de box12  dus dat zou inderdaad de oorzaak wel eens geweest kunnen zijn maar wat bedoel je met HDMI eARC de box zit in HDMI 1 en daarbij staat wel DVI ?

We kunnen nu even afwachten of het nu wel goed gaat.

Alvast heel erg bedankt voor je snelle reactie en je tip.

De switch ondersteund waarschijnlijk IGMP Snooping niet.

HDMI vermelde ik, omdat er mensen zijn die hem in de HDMI2 (meestal is dat eARC) doen.

Uitgezonderd bij het Chinese merk Philips, is HDMI 99,9% de beste keuze.

HDMI en DVI zijn 2 verschillende dingen, waarom dat er bij u bij staat is mij een raadsel.

Belangrijkste is dat alles nu goed werkt.

Reageer