Skip to main content

Beeld en synchronisatie van geluid niet goed op mijn tablet: Merk Lenovo M10 + M11

  • 8 September 2024
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

@Jasper van KPN Op Jouw verzoek even een eigen topic aangemaakt.

Melding was:

 @Theopoulisse Ik heb het zelfde probleem met 2 tablets Lenovo M10 Android 12. De anders is M11 met Android 11. Heb heel veel haperingen bij live kijken. Ook bij opgenomen programma's het zelfde probleem. Geluid loopt ook niet gelijkt. Dit probleem doet zich alleen voor op de KPN + app. NLZIET en Canal+ werken gewoon perfect. Ik hoop dat de techneuten van KPN dit spoedig willen gaan oppakken. Alvast mijn dank hiervoor.

Update:

Vandaag (08-09-2024) even de KPN + app rustig getest, op mijn Lenovo M10 Android 12.

Ik heb daarbij het volgende gevonden, tijdens het bekijken van de eerste 20 zenders.

NPO 1: geeft goed beeld en geluid - opnames schokkerige bewegingen

NPO 2: geeft goed beeld en geluid - opnames schokkerige bewegingen

NPO 3: geeft goed beeld en geluid - opnames schokkerige bewegingen

RTL 4: schokkerige bewegingen - synchronisatie van geluid niet goed - doet zich ook voor bij opnames

RTL 5: schokkerige bewegingen - synchronisatie van geluid niet goed - doet zich ook voor bij opnames

SBS 6: schokkerige bewegingen - synchronisatie van geluid niet goed - doet zich ook voor bij opnames

RTL 7: schokkerige bewegingen - synchronisatie van geluid niet goed - doet zich ook voor bij opnames

NET 5: schokkerige bewegingen - synchronisatie van geluid niet goed - doet zich ook voor bij opnames

VERONICA: schokkerige bewegingen - synchronisatie van geluid niet goed - doet zich ook voor bij opnames

RTL 8: schokkerige bewegingen - synchronisatie van geluid niet goed - doet zich ook voor bij opnames

RTL Z: schokkerige bewegingen - synchronisatie van geluid niet goed - doet zich ook voor bij opnames

COMEDY CENTRAL: geeft goed beeld en geluid - opnames zijn ook goed.

PARAMOUNT: geeft goed beeld en geluid - opnames zijn ook goed.

ESPN: schokkerige bewegingen - synchronisatie van geluid niet goed - doet zich ook voor bij opnames

DISCOVERY: geeft goed beeld en geluid - opnames zijn ook goed.

STAR: geeft goed beeld en geluid - opnames zijn ook goed.

TLC: geeft goed beeld en geluid - opnames zijn ook goed.

NATIONALE GEOGRAPHIC: geeft goed beeld en geluid - opnames zijn ook goed.

VIAPLAY: schokkerige bewegingen - synchronisatie van geluid niet goed - doet zich ook voor bij opnames

MTV: geeft goed beeld en geluid - opnames zijn ook goed.

Bovenstaande is getest in de KPN + app versie 08.52.05. Lenovo Tablet M10 Android 12 TB328FU_S200147_240711_ROW.

Ik hoor graag verder hoe we het bovenstaande kunnen oplossing.

Groet, Rob

Hoi Rob! Ik kwam je topic tegen en ik neem het even over van Jasper. Allereerst bedankt voor de uitgebreide feedback. Dat is zeer waardevol voor ons. 

  • Ik zie aan de versie dat je de beta draait. Heb je deze problemen ook al ervaren met eerdere versies gehad van de app? 
  • Functioneren de zenders wel wanneer je die bekijkt via tv.kpn.com?

 


Hoi Remco 

Vraag 1: Heb ook op de tablet M10 Versie 08.52.03 kpn + app staan, en die heeft het zelfde probleem. Probleem doet zich voor op zowel thuis als mobiel internet.

Vraag 2: KPN TV + met kpn kasje hebben  geen problemen. Dat geldt ook voor de Nokia box 8010 en de nieuwste google Chrome 4k stick. Ik neem aan dat je dit bedoelt.

Als ik via internet kijk op kpn tv op de zelfde tablet Lenovo M10, dan werk ook alles perfect.

Groet Rob

Blijkbaar heb ik nog 2 account op het forum. Zal hier eerdaags ook even naar kijken om daar 1 account van te maken. Excuus hiervoor.


Reageer