@Jasper van KPN Op Jouw verzoek even een eigen topic aangemaakt.
Melding was:
Update:
Vandaag (08-09-2024) even de KPN + app rustig getest, op mijn Lenovo M10 Android 12.
Ik heb daarbij het volgende gevonden, tijdens het bekijken van de eerste 20 zenders.
NPO 1: geeft goed beeld en geluid - opnames schokkerige bewegingen
NPO 2: geeft goed beeld en geluid - opnames schokkerige bewegingen
NPO 3: geeft goed beeld en geluid - opnames schokkerige bewegingen
RTL 4: schokkerige bewegingen - synchronisatie van geluid niet goed - doet zich ook voor bij opnames
RTL 5: schokkerige bewegingen - synchronisatie van geluid niet goed - doet zich ook voor bij opnames
SBS 6: schokkerige bewegingen - synchronisatie van geluid niet goed - doet zich ook voor bij opnames
RTL 7: schokkerige bewegingen - synchronisatie van geluid niet goed - doet zich ook voor bij opnames
NET 5: schokkerige bewegingen - synchronisatie van geluid niet goed - doet zich ook voor bij opnames
VERONICA: schokkerige bewegingen - synchronisatie van geluid niet goed - doet zich ook voor bij opnames
RTL 8: schokkerige bewegingen - synchronisatie van geluid niet goed - doet zich ook voor bij opnames
RTL Z: schokkerige bewegingen - synchronisatie van geluid niet goed - doet zich ook voor bij opnames
COMEDY CENTRAL: geeft goed beeld en geluid - opnames zijn ook goed.
PARAMOUNT: geeft goed beeld en geluid - opnames zijn ook goed.
ESPN: schokkerige bewegingen - synchronisatie van geluid niet goed - doet zich ook voor bij opnames
DISCOVERY: geeft goed beeld en geluid - opnames zijn ook goed.
STAR: geeft goed beeld en geluid - opnames zijn ook goed.
TLC: geeft goed beeld en geluid - opnames zijn ook goed.
NATIONALE GEOGRAPHIC: geeft goed beeld en geluid - opnames zijn ook goed.
VIAPLAY: schokkerige bewegingen - synchronisatie van geluid niet goed - doet zich ook voor bij opnames
MTV: geeft goed beeld en geluid - opnames zijn ook goed.
Bovenstaande is getest in de KPN + app versie 08.52.05. Lenovo Tablet M10 Android 12 TB328FU_S200147_240711_ROW.
Ik hoor graag verder hoe we het bovenstaande kunnen oplossing.
Groet, Rob