Skip to main content

Hallo sinds kort heb ik kpn+ box,  en sinds kort heb ik ook heel veel gedoe ermee, ju weer hapert het beeld hij terug kijken wat kannik hier aan doen??

De box is bedraad aangesloten.

 

Ik wordt het nu wel zat, zo zat dat ik er over na denk terug te stappen naar de normale kpn box

Ik heb hetzelfde probleem. Ook mijn box is bedraad aangesloten. Echt waardeloos

 


Ik wordt het nu wel zat, zo zat dat ik er over na denk terug te stappen naar de normale kpn box

Probleem is dat KPN niet de mogelijkheid biedt om terug te gaan naar jouw oude abonnement en de "normale" TV ontvanger.


Herken het ook met terugkijken. Is pas sinds kort. Hopelijk snel een update die het probleem fixt.


Hier ook steeds vastlopen opname. Het is echt onderhand niet normaal meer. Kpn doe er #^##^#^ is wat aan!!!!!


Keek vanavond naar de Meilandjes op SBS6 en had het een paar minuten later gestart en dus gekozen voor Terugkijken.

Hier ook diverse malen dat beeld/geluid vaststond en na aantal seconden ging het programma weer verder.

 

Donald

 


Goedemorgen

Sinds gisteren heb ik hier ook last van bij het terug kijken (opgenomen programma) meerdere malen een freeze beeld staat stil en na een aan tal seconden loopt het weer.

tijdens een programma gisteren wat ik terug keek even tot hier minstens 8 keer begint heel vervelend te worden.

 

@Moderator graag prioriteit aan geven AUB en escaleren naar ontwikkel en/of project team.

bedankt


Hier ook, gisteravond bij het terugkijken van een uitzending van het Jeugdjournaal: steeds een bevriezend beeld dat na een paar seconden weer verdergaat.

Dit heb ik niet eerder gehad, het lijkt een nieuw probleem te zijn.


Yep ook hier, bij terugkijken van verschillende programma's loopt het programma vast, en loopt na enige seconden door, interval wordt steeds korter op den duur en bevriezen steeds langer.

Na herstart weer geprobeerd dat lijkt iets te helpen, maar na enige tijd weer problemen. En later ging het weer iets beter 

 

Blijft een instabiel systeem. Iedere keer weer wat anders wat niet werkt zoals je zou verwachten. Want sinds enige tijd zijn de haperingen in het geluid ook weer terug. Dus dat het geluid even op mute gaat, voldoende om een woord niet mee te krijgen. Door heen en weer te zappen is dat verholpen. Maar het voelt allemaal wat inferieur.


Gisteravond ook exact dezelfde klachten,  haperen , bevriezen en zelfs de opname wordt vanaf het begin weer opgestart na een rode balk onderaan het scherm gekregen te hebben.

firmware 0.17.4

app 1.101.1

 

oftopic: hoe kan ik de footer aanpassen wil wat aanpassen (aantal weken...😅 )


---

oftopic: hoe kan ik de footer aanpassen wil wat aanpassen (aantal weken...😅 )

In jouw profiel.


@Katana321   bedankt   , ik zat te kijken bij “mijn KPN “ 😁


 

We herkennen het issue. Er was iets niet okay in het netwerk en dat is nu gerepareerd. Of dat voor alles programma's die je terugkijkt de oplossing is, kan ik niet garanderen maar het zou wel aanzienlijk minder moeten voorkomen. 

@Roodakkers . Welk modem heb jij? En is de TV+ tuner daar rechtstreeks op aangesloten? 

 

Hoi. Voor iedereen die hier ook reageert, nog steeds issues ervaart en zelf geen eigen topic heeft aangemaakt, is dat mijn advies. Iedere aansluiting is weer anders en in sommige gevallen ligt het aan de manier van aansluiten of de kwaliteit van de wifi. 

 


 

We herkennen het issue. Er was iets niet okay in het netwerk en dat is nu gerepareerd. Of dat voor alles programma's die je terugkijkt de oplossing is, kan ik niet garanderen maar het zou wel aanzienlijk minder moeten voorkomen. 

@Roodakkers . Welk modem heb jij? En is de TV+ tuner daar rechtstreeks op aangesloten? 

 

Hoi. Voor iedereen die hier ook reageert, nog steeds issues ervaart en zelf geen eigen topic heeft aangemaakt, is dat mijn advies. Iedere aansluiting is weer anders en in sommige gevallen ligt het aan de manier van aansluiten of de kwaliteit van de wifi. 

 

Euh aanzienlijk minder?

En in sommige gevallen ligt het aan de thuis situatie?

Wat een voorbarige en ondoordachte opmerking en conclussie.

In dit forum lees ik alleen maar problemen over een zeer slecht product van KPN, een product wat vol met bugs en issues zit.

En dan kom je hiermee en dit advies?

Sorry hoor maar wees even realische en zeg gewoon we hadden een storing in het netwerk en we gaan er vanuit dat het opgelost is ipv we gaan er van uit dat het minder voor zal komen.

En tot slot storingen die veroorzaakt worden door een slechte STB hebben niets met een thuis situatie te maken dat is wel erg kort door de bocht als het niet goed werk zal het wel aan je wifi liggen.

En iedereen maar evt een eigen topic aan laten maken als je die nog niet heb !

Graag wat empathie en respect naar de klanten die met infereur product opgezadeld zitten.

Mvg


Eerder vanmiddag nog geen problemen met terug kijken. Nu, voor de zoveelste keer, weer vastlopers, terug gaan naar het begin etc. Kortom, exact dezelfde problemen die eerder waren opgelost door een instelling aan jullie kant. Moet iedereen daar dan echt een eigen topic over aanmaken?


 

We herkennen het issue. Er was iets niet okay in het netwerk en dat is nu gerepareerd. Of dat voor alles programma's die je terugkijkt de oplossing is, kan ik niet garanderen maar het zou wel aanzienlijk minder moeten voorkomen. 

@Roodakkers . Welk modem heb jij? En is de TV+ tuner daar rechtstreeks op aangesloten? 

 

Hoi. Voor iedereen die hier ook reageert, nog steeds issues ervaart en zelf geen eigen topic heeft aangemaakt, is dat mijn advies. Iedere aansluiting is weer anders en in sommige gevallen ligt het aan de manier van aansluiten of de kwaliteit van de wifi. 

 

Ik hen een kpn box 12 en ja alles hier in huis is bedraad aangesloten , en dan bedoel ik met direct kabels van modem naar tv ontvanger.

 


Opgenomen programma van 16 mei 2023 willen bekijken. Na elke 10 seconden uitzending bevriest het beeld 10 seconden. KPN: jullie leveren metTV+ een wanprestatie. Doe er iets aan!


Bij mij hapert de app op mijn iPad bjj afspelen van opnamen. Soms niet, maar de laatste tijd steeds vaker, lijkt op de klacht van Henrik1. Tijdens het haperen wordt vaak de eerste seconde van de opname getoond, daarna gaat de afspelen  weer verder waar hij gebleven is. kPN speedtest geeft normale snelheden aan, daar ligt het dus niet aan.


Hier ook problemen modem herstart door kpn lijkt nu goed te gaan er is elke dag wel wat anders zou graag een stabiele tv + hebben

Krijg ruzie met mijn vrouw    jij moet altijd het nieuwste hebben


Hier ook problemen modem herstart door kpn lijkt nu goed te gaan er is elke dag wel wat anders zou graag een stabiele tv + hebben

Krijg ruzie met mijn vrouw    jij moet altijd het nieuwste hebben

Je vrouw heeft wel een punt iets vervangen wat goed werkt voor een onbetrouwbaar apparaat -:)

Mijn vrouw heeft woorden van gelijke strekking.


Ik heb nog steeds ditzelfde probleem. Alles bekabeld aangesloten op 100 mbit glasvezel. Met Netflix, HBO, etc. nooit problemen, maar bij terugkijken heel vaak dat hij enkele secondes skipt of hapert. Is echt een softwarefout in de STB, los dit a.u.b. op!

 


beste EmEr

het is hier wel een stuk beter , maar eens in een paar dagen gaat het hier ook niet goed terug kijken stopt er soms mee en dan doet de gids het niet en je kan niet voor en/of terugspoelen


Ik heb nog steeds ditzelfde probleem. Alles bekabeld aangesloten op 100 mbit glasvezel. Met Netflix, HBO, etc. nooit problemen, maar bij terugkijken heel vaak dat hij enkele secondes skipt of hapert. Is echt een softwarefout in de STB, los dit a.u.b. op!

 

Herkenbaar signaal. Onze techneuten hebben een oorzaak gevonden en we zijn momenteel bezig met het verbeteren en zelfs oplossen.  Wanneer de nieuwe firmware update klaar is weet ik niet. We zijn nu iig al wel (binnen besloten groep) aan het testen. Hopelijk is het dus snel iets van het verleden. 


Goed dat er nieuwe firmware gaat komen voor dit probleem.
Ik ervaar hetzelfde bij bekijken van opnames. Het is niet veel en niet heel frequent, maar irriteert wel.

Ik heb modem box12b en 2 TV+boxen (1 bedraad, 1 via WiFi). Zowel bij de bedrade als onbedrade TVbox komt het voor. Ik had even de hoop dat het probleem met de laatste update van 7 0f 8 september opgelost werd, maar dat is niet zo. Gisteren een opname van 12/9 weer een hikje (die dus in de opname zit; na terugspoelen zie je het op dezelfde tijd terug).


@Erwin_ Is hier al meer over bekend? Het wordt nu wel echt vervelend, en ben benieuwd of er enigzins uitzicht is op een oplossing.


Ik had dit toevallig deze week ook.

Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) opnieuw opgestart en probleem was over.

 

Houd de kpn toets, rechtsboven, op de afstandsbediening ingedrukt totdat je een popup scherm ziet.

Kies voor opnieuw opstarten en laat hem rustig opnieuw opstarten.

 

P.S.

Zoiets dergelijks deed ik ook regelmatig op de “oude” KPN tv decoder.

Alleen haalde ik toen de spanning (volksmond stroom) er voor 2 minuten af.