Skip to main content

Mijn via wifi aangesloten tv hapert regelmatig 1 of 2 seconden . Geluid loopt wel gewoon door. Als ik via de app op de tv kijk is dit probleem er niet. Het lijkt er dus op dat het probleem in de decoder zit.

Welk apparaat verzorgt de wifi waarop de TV+ Box aangesloten is?


Ik heb een set Deco m9. Ik heb trouwens geen tv+


Ik heb een set Deco m9. Ik heb trouwens geen tv+

Waarom is de titel van dit topic dan "Beeld hapert op TV+ via wifi"?


Dat is dan een foutje 


Bedoel je dan kijken via de KPN TV app of via https://tv.kpn.com?

 


Sluit de KPN TV ontvanger bedraad aan (minimaal cat5e) op de Experiabox zonder andere apparaten (deco, dvs, switch) ertussen.
Staan er twee wifi netwerken ingesteld op de TV (1 van de deco en 1 van de Experiabox)? Zo ja, wis er één.
Een bedrade verbinding is stabieler dan een verbinding via wifi.
Wat is het model/typenummer van de TV? Dan kunnen we zien welke specificaties de TV heeft.


Hoi @Frikky, de (niet TV+) tv-ontvanger kan inderdaad het beste bekabeld worden aangesloten zoals VwDt al noemt. Of gaat het om een van de opties die wjb noemt? Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt.


Ik heb niet de mogelijkheid om de tv bekabeld aansluiten. Waarom bied kpn de mogelijkheid om draadloos te kijken als dat niet goed werkt?


Bij de TV+ Box bieden we die optie inderdaad, maar die heb je niet zei je. Bij de andere tv-ontvangers bieden wij geen Wifi optie, we raden het juist sterk af bij die ontvangers. Het kan wel via kastjes in het stopcontact, maar dat blijft een bekabelde optie. Via Wifi gaat dat niet.