Skip to main content
Vraag

Beeld loopt niet vloeied op de KPN TV+ app op mijn smart TV

• February 11, 2025
  • 6 reacties
  • 154 keer bekeken

Goedendag,

ik heb de nieuwe app op mijn tv staan. Alleen het geluid loopt goed, maar het beeld loopt niet vloeiend door. Het happerd/stotterd. Ik kijk via de wifi, wifi is goed. Goed ontvangt via de superwifi.

is hier een oplossing voor?

groeten

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 11, 2025

Deze problemen worden nog vaak gemeld. 

Welk merk tv en welk model nummer is het?

Zelf kan ik die problemen overigens niet onderschrijven. 

Bij mij zijn het 3 losse device.

Chromecast Google-TV 4k, Nokia streamingbox 8000 en Sagemcom DIW7022. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 13, 2025

philips smart tv 32phs5525 uit 2018. Het werkten wel altijd normaal maar dit is helaas waardeloos.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 13, 2025

philips smart tv 32phs5525 uit 2018. Het werkten wel altijd normaal maar dit is helaas waardeloos.

Zo. Zelfs nog een HDready tv ​@Ag19 . Niet optimaal HD. 

De streams in de  app lopen op Philips en Sony helaas nog niet helemaal soepel. 🙁

Heb je nog deze versie? Zie nummer onder. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 13, 2025

Nee ik heb de versie 08.63.02. En ik heb nog even goed opgezocht maar het gaat om de phillips 32pfs6402. Ik vind het wel jammer dat de app niet goed werkt. En als ik multimedia tunneling aan zet heb ik helemaal geen beeld meer…

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

En wat gebeurt er als je gaat naar de Android TV instellingen, dan naar Apps en vervolgens kiest voor ‘gedwongen stoppen’ van de KPN TV+ app?  En heb je de TV ook al eens opnieuw opgestart?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 14, 2025

Nee ik heb de versie 08.63.02. En ik heb nog even goed opgezocht maar het gaat om de phillips 32pfs6402. Ik vind het wel jammer dat de app niet goed werkt. En als ik multimedia tunneling aan zet heb ik helemaal geen beeld meer…

Dat moet je op een Philips ook zeker uit laten. ​@Ag19  Want dat gaf in de eerste versie van de app juist dát probleem. En toen kon het niet uit gezet. 

phillips 32pfs6402

Vrijwel gelijk aan eerstgenoemde. Ook nog HDready. En nog ouder. Van 2017.

Maar dat mag op zich niet uitmaken.