Skip to main content
Beantwoord

Beeld loopt regelmatig vast op mijn Soundbox

• January 6, 2026
  • 6 reacties
  • 38 keer bekeken

Martje100
Topper

ik heb een kpn+ soundbox overdag valt afentoe een zender uit en dan ff naar een andere zender en dan doet hij het weer , hetzelfde is met de tv in de avond loopt het beeld twee keer in de avond vast eb dan zappen naar de volgende zender en dan doet hij het weer .

rara hoe kan dit toch want het is best hinderlijk

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Martje100! Ik ben ook benieuwd naar de antwoorden op de vragen hierboven. Als de Soundbox via de wifi is verbonden op je modem, zou je dan eens een internetkabel rechtstreeks aan willen sluiten? 
Ik ben benieuwd of dat beter gaat. 

We hebben overigens ook een aantal stappen voor het oplossen van TV problemen. Zou je die eens willen doorlopen, als de internetkabel het niet oplost? 
Misschien dat de oplossing daar dan tussen staat. 

6 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 6, 2026

Hoe is de soundbox verbonden met het kpn modem? Rechtstreeks met een ethernetkabel, of zit daar nog iets anders tussen?

Welk type kpn modem heb je?

Heb je glasvezel of koper (dsl) verbinding?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 8, 2026

Hi ​@Martje100! Ik ben ook benieuwd naar de antwoorden op de vragen hierboven. Als de Soundbox via de wifi is verbonden op je modem, zou je dan eens een internetkabel rechtstreeks aan willen sluiten? 
Ik ben benieuwd of dat beter gaat. 

We hebben overigens ook een aantal stappen voor het oplossen van TV problemen. Zou je die eens willen doorlopen, als de internetkabel het niet oplost? 

Martje100
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • January 11, 2026

Daarvoor neem ik toch geen soundbox dan had ik ook de oude meuk kunnen houden met alle draden shit,en als ik de box reset doet hij het een paar dagen weer goed.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

De kabel is puur om te testen of het dan ook gebeurt. Dan kunnen we uitsluiten of het hem in de wifi zit. 🙂 Neem ook gerust de andere tips door! Wellicht zit de oplossing daar ook al tussen. 

Martje100
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • January 14, 2026

Dus dan moet ik 24 uur een kabel in mijn huis leggen?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Als de andere tips niet helpen, graag! Ik ben benieuwd naar de bevindingen.