Skip to main content
Vraag

Beeld loopt steeds vast, nieuwe ontvanger helpt niet

• May 24, 2026
  • 7 reacties
  • 78 keer bekeken

Echt balen en balen. TV loopt continu vast. Als nieuwe decoder gekregen, wat al een drama op zich was. Echt ik krijg er spijt van met KPN! Weer loopt die TV vast. Beeld blijft hangen bijblijven uitzendingen, terug kijken en ook opgenomen programma’s. Dit is zo frustrerend. Alles maar weer resetten en resetten. Wordt tijd voor de vuilnisbak. Wat een puinhoop. Daar betaal je 85 euro per maand voor ;(

7 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • May 25, 2026
  1. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Hoe is deze verbonden met de KPN modem (router)? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.
  3. Heb je koper of glasvezel? indien koper, wat is jouw echte downloadsnelheid

Ik betaal € 62,50 per maand.

Internet 200/200 en 2 KPN tv ontvangers

Jij betaald € 85,-- per maand zeg je. Welk abonnement heb je en wat zit daar allemaal in?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 25, 2026

Uitgebreid en snel abonnement en alles bekabeld.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 25, 2026

€ 85 lijkt me een oud(er) abonnement. 

Zou je nog antwoord willen geven op de vragen van ​@joop2011 ?

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • May 25, 2026

Uitgebreid en snel abonnement en alles bekabeld.

Welk abonnement heb je? Met deze gegevens zeg je helaas helemaal niets (kan alles zijn).

Ik heb KPN tv+ en ik denk dat jij nog Hussel hebt.

Met het abonnement KPN tv+ ben je meestal goedkoper uit.

Bekabeld, dus met UTP kabel (geen switch of DVS daartussen)

En ja, welke KPN tv ontvanger heb je momenteel????

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 25, 2026

Ik heb een nieuwe TV decoder een klein kastje. Die met UTP direct op het modem  zit kan KPN. Er zit wel andere apparatuur aan via een switch. Het rare is dat het tot 2 tot 3 weken geleden prima werkte. Ik krijg steeds een foutmelding met netwerkverbinding weg tussen decoder en modem ovv stb-nmc-400. En ik heb echt niks veranderd 😨

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 25, 2026

Welke is het? Arris VIP5202 of Sagemcom DIW7022 (TV+)??

Welke switch zit er tussen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 25, 2026

Zit geen switch tussen die zit wel op de modem voor andere apparaten. Mij. Zoon klaagde net nadat het afgelopen kwartier de TV weer vastloopt met dezelfde foutmelding, dat de wifi ook voor een minuut weg was. Lijkt wel of het modem of de glaskast raar doet. Morgen KPN maar bellen dit ligt denk ik niet aan de TV decoder. Ik had het modem vanochtend al spanningsloos gemaakt, maar dat heeft dus ook niet geholpen. Wordt tijd voor een prullenbak 🤬