Skip to main content

Wederom problemen met de android tv van kpn.

 

het geluid werkt maar het beeld is bevroren.

stekker eruit, stekker erin en ik krijg hetzelfde bevroren beeld terug, en dat begrijp ik echt niet. Ik kan de afstand bediening bedienen bediening maar het beeld beweegt niet.

Het geluid wel. Maar het beeld niet.

 

Wat nu?

extreem vele gedoe met android tv en ik baal als een stekker dat ik om ben gegaan.

 

Je hebt de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) begrijp ik.

 

Geef hem eens een reset.

Houd de kpn toets rechtsboven op de KPN ab ingedrukt totdat je een popup scherm ziet en kies voor opnieuw opstarten.

 

Hoe is de DIW7022 verbonden met de Experiabox of Box12? (of te wel, wat zit daar allemaal tussen).


Je hebt de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) begrijp ik.

 

Geef hem eens een reset.

Houd de kpn toets rechtsboven op de KPN ab ingedrukt totdat je een popup scherm ziet en kies voor opnieuw opstarten.

 

Hoe is de DIW7022 verbonden met de Experiabox of Box12? (of te wel, wat zit daar allemaal tussen).


v10 modem.

knop vasthouden heeft geen nut helaas.

kpn stuurt een nieuwe decoder op.

hardware zal wel ok zijn, software is teleurstellend.


Is de ontvanger wel met een kabel aangesloten op het modem?


Een rechtstreekse kabel op poort 1 van het modem.

ik begrijp gewoon niet dat na een reset, stekker er 30 seconde uit, hetzelfde beeld verschijnt. Dit plaatje is het plaatje wat mijn tv ontvanger laat zien.

geluid werkt wel gewoon, remote ook. Dus naar een nieuw geluidskanaal werkt, het beeld schakelt alleen niet mee.


Dat is natuurlijk niet de bedoeling en niet leuk tijdens de feestdagen Bas. Heb je dit nog weten op te lossen? Je kan ook even checken of de HDMI-kabel nog goed functioneert, Door deze even te vervangen of even los te halen en opnieuw aan te sluiten.


Dat is natuurlijk niet de bedoeling en niet leuk tijdens de feestdagen Bas. Heb je dit nog weten op te lossen? Je kan ook even checken of de HDMI-kabel nog goed functioneert, Door deze even te vervangen of even los te halen en opnieuw aan te sluiten.

Als je de decoder spanningsloos maakt, en na het opstarten is exact hetzelfde storingsvolle plaatje aanwezig. Dan gaat er echt iets niet goed.


Dat klopt inderdaad Bas, vandaar dat ik ook het een en ander wil uitsluiten. Ik zou toch eens naar de HDMI-kabel kijken. Je kan ook altijd even bellen met 0800-0402 en dan lopen mijn collega's dat samen met je na.


Dat klopt inderdaad Bas, vandaar dat ik ook het een en ander wil uitsluiten. Ik zou toch eens naar de HDMI-kabel kijken. Je kan ook altijd even bellen met 0800-0402 en dan lopen mijn collega's dat samen met je na.

Een hdmi kabel is een doorgeef luik van signaal wat verkregen wordt via de decoder.

er is inmiddels een nieuwe decoder gearriveerd met de post. De oude werkt inmiddels ook weer.

het product is echt slecht. De software is in en in triest.

spontane reboots, slecht reageren van de afstandbediening. En waarom wil KPN me zo graag in laten loggen bij google.

als ik terug kon ging ik naar de vorige decoders.

helaas.

ik heb ook te veel producten van KPN om naar Ziggo te gaan.

ik heb liever gewoon iets wat werkt van KPN.

 

op 0800-0402 krijg je een sms met daarin instructies wat je moet doen. Je krijg niemand meer aan de lijn.

de instructies hebben een nieuw modem opgeleverd.

ik huiver er weer voor.