Skip to main content

We ervaren in onze omgeving haperend beeld om om bepaalde tijden schokken of haperend beeld tijdens ek wedstrijden.

@Qualtagh schreef: NOS logo inderdaad ook storend tegen de rand aan,

Wat voor tv heb je? Hier op de Samsung UE43RU7440SXXN is het

 

Dat ziet er uit zoals het hoort!

 

Ik kijk op een Sony XR-55A95K.


Hoi @Qualtagh .

Toch maar eens de Sony  uit 2018 in combinatie met Arris VIP2952 opgestart. Dan zit het wel tegen de rand aan.

Het is niks om je druk om te maken lijkt mij. Er worden altijd marges aangehouden voor d'r randen. 

Het zit 'm ook niet in je tv. Maar de plaatsing van het beeld door de HMB2260. Hier, met de Arris VIP2952 (intern identiek) op de Samsung zit het logo ook tegen de rand!

Maar niet erachter.... 😉.

Eerder was het de DIW7022 (TV+).

!! Via de app (KPN ITV) heeft het logo wel ruimte. Dus als het je erg stoort kun je die gebruiken op de Sony met Android-TV. 


@Remco van KPN 

Ik weet niet welke schakelaar er is omgezet maar ik heb geen problemen meer.


Dat is fijn om te horen @JanBar! Bedankt voor de terugkoppeling ook, dat is enorm waardevol voor ons!


Hier nog steeds drama met haperend beeld. Alleen bij NPO. In het verleden nooit problemen met het ontvanger HMB2260 bedraad met glasvezel. Sinds de overstap naar KPN+ en ontvanger DIW7022 (ook bedraad) steeds haperingen. Wat een ellende.


Recent overgestapt van Ziggo naar Kpn maar op 1 week al meer problemen gehad met KPN dan met 4 jaar Ziggo. Als het zo blijft duren terug overstappen dan maar, zeker nu deze problemen zich met het EK voordoen.

 

Haperend beeld, luide piep, UHD functie heel erg flets en donker ookal staat Hdr aan. Ik hoop op een dringende oplossing!! 


Het ging in dit topic om ontvangers die niet voor UHD geschikt zijn. Die problemen zijn, teminste bij mij, opgelost.


Problemen met af en toe haperend beeld zijn bij mij helaas niet opgelost…


Ik heb er ook last, haperend beeld en soms ook het geluid.

ik zit nu niet met plezier naar het voetbal te kijken ☹️


Goedemorgen Allen!

Ik kwam dit topic en ik wil even reageren want ik begrijp volkomen dat dit vragen oproept en jullie mogen zeker verwachten dat je normaal naar het EK kunt kijken.

We hebben de afgelopen dagen meer signalen binnen gekregen via de KPN Community en we hebben deze signalen naar een achterliggende afdeling doorgezet.

Onze collega's zijn daar mee bezig en hebben een aanpassing gedaan. Mijn collega's blijven dit in de gaten houden!

Bedankt voor jullie feedback hierin, dat is voor ons zeer waardevol om dit soort zaken tijdig op te pakken,.

 

Is er al bekend wanneer dit opgelost gaat geraken?


Hallo allemaal, wat rot om te lezen dat het niet optimaal is! Haperend beeld wil je niet hebben, helemaal gisteren niet. Want je mist zo een gemiste penal óf alsnog een doelpunt! Ik geef jullie feedback wederom door. 


Gisteren was het irritant inderdaad, maar vanavond zou ik er echt doodziek van zijn.

ik hoop dat het snel opgelost wordt. 


Snelle alternatieven.

191 NPO 1 GOS. Er is echter geen ondertiteling dus ook geen gesproken ondertiteling. Daar heb je dus geen last van. 

Via glasvezel met Arris of Arcadyan ook nog 661. In dit geval is eigenlijk "1" juist het alternatief. 

Smart-tv app KPN TV. 

En ook nog. Vrije ontvangst NPO op tv met DVB-T2 HEVC. Met power inserter en actieve antenne. 

Via gratis NPO start 720P (app tv ontvangers kpn, in smart-tv vanaf 2019, Samsung, LG, en tv's met Android-TV)

De nieuwe gratis app NOS LIVE. Hier is het zelfs 1080p!


Vandaag voor het eerst hier nu ook veel gehaper in beeld sinds de 80ste minuut van Engeland -Slovenië. NPO 1 HD, tv+ box.

Geluid loopt wel door. 


Vandaag voor het eerst hier nu ook veel gehaper in beeld sinds de 80ste minuut van Engeland -Slovenië. NPO 1 HD, tv+ box.

Geluid loopt wel door. 

Waarschijnlijk een capaciteit probleem van KPN. Dit fenomeen had ik ook vaak bij Champion League avonds, waar vele mensen een zender tegelijk kijken. Ik keek EK op Ziggo wegens 5.1 geluid en UHD beeld, nooit last van hapering.


Dank voor de signalen, we nemen ze mee!

En dankjewel voor het delen van de tips @PeterG 🙌🏼 Misschien zijn anderen daar in de tussentijd wanneer nodig mee geholpen.


Inderdaad bedankt voor de tips, maarrrrr ik wil gewoon tv kunnen kijken zonder dat ik aan de instellingen moet prutsen. 


Ook wij ervaren al sinds het begin van het EK problemen met beeld dat blijft hangen. Zo ook weer vanavond.

Erg frustrerend dit!


Dat snap ik @Josje 55, dat is ook hoe wij het het liefst willen. Is het met de tips wel gelukt om te kijken? We nemen jouw voorbeeld mee zoals gezegd.

 

@MI Bree Jouw ervaringen nemen we ook mee! Je kunt de genoemde tips ook proberen, om te kijken of je daarmee wel kunt kijken.


Ik ben er niet aan begonnen @Jasper van KPN 


De tips klinken natuurlijk goed, maar de realiteit is dat er aan mijn zijde vrees ik weinig aan te passen is. Heb de snelste glasvezel verbinding, bedraad naar de TV (Cat-7 kabel) en kijk via de KPN app op een nieuwe Samsung TV. 


Mijn tips zijn prima als alternatief @Kocha .

En inderdaad, bij haperen op NPO 1 HD tijdens de wedstrijd kun je alleen uitwijken naar een van die alternatieven. NPO 1 UHD zou ook nog kunnen maar die heb ik niet erbij genoemd. Dat komt omdat velen ook daar “problemen” als te donker beeld ervaren.

Het zit in het signaal van NPO 1 HD bij kpn. Daar kunnen wij, klanten, thuis niks aan veranderen inderdaad.

Fijne wedstrijden nog.


Wat een ellende. Unicast blijft 2 x per minuut even hangen. Lig wat achter na pauzeren op TV+.

Studio fußball. 2/7, 23:10 e.v. NPO 1 HD.


Ik heb ook dezelfde problemen. TV+ en Fritzbox. Heb tv+ box opnieuw naar fabrieksinstellingen gezet. Zonder Hdr hapert het, met hdr piept het en is het niet vol te houden. 


192tv aan. Ook haperingen. Ca 1 per 3 minuten. TV+. (00:43 nu)


Reageer