Skip to main content

We ervaren in onze omgeving haperend beeld om om bepaalde tijden schokken of haperend beeld tijdens ek wedstrijden.

Sinds dat ik ‘m op unicast heb gezet, heb ik nergens meer last van.

dan maar wat minder beeldkwaliteit….


Ai dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ervaren jullie de problemen nog steeds mensen. Ik heb even getest en kan dit even niet reproduceren op dit moment. Ik zal jullie signalen doorgeven, dank voor het signaal!


Ja, het probleem speelt nog steeds. En steeds met kijken naar EK wedstrijden, maar niet op alle TV ontvanger combinaties in huis. Zal wel met de de hoeveelheid kijkers te maken hebben en instellingen beeldkwaliteit??


Ach het speelt niet alleen met EK wedstrijden, ik heb het regelmatig. Zit al jaren bij KPN, glasvzezel en alles bedraad. Maar sinds de overstap naar KPN+…. man man man wat een troep is dat toch. Echt wat een bak ellende. Maar ja als je bouwt op Android en niet volledig zelf bouwt, dan vraag je erom. En overstappen naar andere ellende doe je ook niet zo snel en dat weten ze en daarom troep leveren voor de hoofdprijs.


Hier ook korte hikjes in beeld, was met het ek ook al het geval, later was het weer weg en sinds een week weer die vervelende korte hikjes in beeld, het is niet constant maar wel geregeld te zien.

Kan kpn dit een keer voorgoed oplossen, want dit stoort mij enorm.

Kijk via de 4k ontvangers, en had hier eerst nooit last van en is begonnen met de EK voetbalwedstrijden 2024.

 


Hier ook korte hikjes in beeld, was met het ek ook al het geval, later was het weer weg en sinds een week weer die vervelende korte hikjes in beeld, het is niet constant maar wel geregeld te zien.

Kan kpn dit een keer voorgoed oplossen, want dit stoort mij enorm.

Kijk via de 4k ontvangers, en had hier eerst nooit last van en is begonnen met de EK voetbalwedstrijden 2024.

 

Dit val me ook op, niet geregeld maar af en toe tijdens de avonduren bij de zender met 14,5Mbs (RTLx), De hikjes zijn waarschijnlijk al in bronsignalen van de zenders of in de streams van KPN. Mijn TV+Ontvanger had tot nu toe deze symtoom alleen tijdens Champion League.


Bedankt voor het terugkoppelen dan want dat is feedback die we zeer waarderen. Ik heb gisteren zelf de hele avond de Olympische Spelen opgehad op diverse kanalen en ik kreeg het niet direct. Waren dat nog specifieke kanalen in jouw geval @Twente


Bedankt voor het terugkoppelen dan want dat is feedback die we zeer waarderen. Ik heb gisteren zelf de hele avond de Olympische Spelen opgehad op diverse kanalen en ik kreeg het niet direct. Waren dat nog specifieke kanalen in jouw geval @Twente

Ik zie het op alle kanalen die in mijn favorieten staan, di zijn alle in hd.

Ned 1,2,3, rtl4, rtl5, sbs6 ,rtl7, Veronica,net5, Discovery, en de Ziggo kanalen, dit zijn de zenders die we het meeste kijken en waar we ook de hikjes zien.

Het is een tijdje weg geweest maar sinds een kleine week zie ik de hikjes weer.

 


Dank voor het melden dan. Ik krijg als ik zo scan deze signalen nog niet breed binnen maar we zullen het monitoren, dank je.


Dank voor het melden dan. Ik krijg als ik zo scan deze signalen nog niet breed binnen maar we zullen het monitoren, dank je.

Hallo Remco, het is net of het beeld heel snel even overslaat.

Weet niet hoe ik het anders moet omschrijven, hikjes of kort overslaan van beeld.


Als het aanhoudt  @Twente dan adviseer ik je ook om even een los topic aan te maken. Dan kunnen we ook lokale factoren zoals wijze van aansluiting en andere zaken nalopen. 


Ik heb het idee dat het vaak bij zenders is waar veel mensen naar kijken. Hoewel ik het laatst had bij een zender waarvan ik het idee had dat hier niet veel mensen naar keken.

 

@Remco van KPN als ik het een keer film met mijn mobiel is het dan mogelijk dat ik dat filmpje naar jullie kan opsturen dan zien jullie het zelf.


Zeker! En dankjewel voor de genomen moeite. Zou je dit willen doen in een eigen topic? Ik quote mijn collega Remco, dan kunnen we het daar oppakken en blijft het hier overzichtelijk. 

Als het aanhoudt  @Twente dan adviseer ik je ook om even een los topic aan te maken. Dan kunnen we ook lokale factoren zoals wijze van aansluiting en andere zaken nalopen. 

Als je de video upload kun je ons een URL sturen. Klik dan op de 3 knopjes helemaal rechts, en dan op "Media toevoegen”. Zie hieronder. 

 


Reageer