Skip to main content
Beantwoord

Beeld tv heeft al meerdere malen stil gestaan sinds ik ben overgestapt naar KPN

• May 28, 2025
  • 4 reacties
  • 82 keer bekeken

Heb sinds 15 mei kpn en tv beeld heeft al meerdere keren stilgestaan ben tot nu toe ontevreden over kpn had ik bij ziggo nooit last van

Beste antwoord door joop2011

Zit er geen switch of zo tussen?

Kijk of de UTP kabels allemaal goed zijn en of er geen knikken in de kabels zitten.

U heeft de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Reset deze eens

1. (eerst een zachte reset; Houd de knop rechtsboven de KPN ab ingedrukt totdat je een popscherm krijgt (kan 7 a 10 seconde duren) en kies voor opnieuw opstarten.
  2. Als dat niet helpt, dan een harde reset; ga met een dun voorwerp (naald of zo) achterop de DIW7022 en druk in het kleine gaatje totdat hij opnieuw gaat opstarten.  Er is een kans dat je daarna een paar instellingen en wachtwoorden opnieuw moet ingeven) 

Succes, ik hoor het graag.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • May 28, 2025
  1. Welke KPN tv ontvanger heb je?
  2. Hoe is deze verbonden met de Experiabox of Box12? of te wel wat zit daar precies allemaal tussen
  3. Of gaat het via WIFI?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 28, 2025

Kpn tv +

Zit rechtstreeks met kabel in modem

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • May 28, 2025

Zit er geen switch of zo tussen?

Kijk of de UTP kabels allemaal goed zijn en of er geen knikken in de kabels zitten.

U heeft de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Reset deze eens

1. (eerst een zachte reset; Houd de knop rechtsboven de KPN ab ingedrukt totdat je een popscherm krijgt (kan 7 a 10 seconde duren) en kies voor opnieuw opstarten.
  2. Als dat niet helpt, dan een harde reset; ga met een dun voorwerp (naald of zo) achterop de DIW7022 en druk in het kleine gaatje totdat hij opnieuw gaat opstarten.  Er is een kans dat je daarna een paar instellingen en wachtwoorden opnieuw moet ingeven) 

Succes, ik hoor het graag.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Rnld160 en welkom bij de KPN Community. Begrijpelijk dat je niet vrolijk wordt van stilstaand beeld, dus ik ben benieuwd of de tips van Joop hebben geholpen!