Skip to main content

Bij het kijken naar opgenomen programmas heb ik de laatste tijd steeds dat regelmatig het beeld weg valt naar het begin scherm. Soms kun je met herstarten naar verder kijken maar dikwijls moet je weer van het begin af door spoelen. Dat is uitermate irritant.  Ook de synchronisatie van beeld en geluid laat dikwijls te wensen over. Daar is niet naar te kijken. Ben ik de enige met dit probleem? Ik heb nog nooit zoveel problemen gehad met TV  als met KPN. Ook WIFI bevalt me nog niet echt. De eerst volgende mogelijkheid ga ik naar een andere provider.

Dat is niet direct iets wat ik herken als een breed spelend probleem Kees. Welk type ontvanger heb je precies in gebruik op het moment?


@ Remco van KPN Ik heb 2 kastjes type DIW7022 in gebruik.


Speelt dit dan op beide ontvangers Kees en krijg je op het moment dat de storing optreedt ook een bepaalde foutmelding in beeld?

Je kan altijd de ontvanger in kwestie een frisse start geven.

Help dat niet kun je altijd even bellen met 0800-402. Dan helpen mijn collega's je verder!


@Remco van KPN  Ach, ik heb ze al zo dikwijls opnieuw opgestart. Ik zit wel meer zomaar vanzelf naar dat KPN logo te kijken. Deze melding moeten we maar als gereed beschouwen. Met vriendelijke groet, Kees