Skip to main content
Vraag

Beeld van Sony TV valt stil een paar seconden na starten

• February 21, 2025
  • 5 reacties
  • 81 keer bekeken

Bij alleĀ  zenders start het wel op maar na paar seconden valt het beeld stil,ook wordt de ondertiteling automatisch stop gezet. ik heb Sonytelevisie ,ongeveer 11 jaar oud. Nooit eerder problemen gehad,na de verhuizing is de modem in buitenkast geplaatst ipv van binnen door KPN

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 21, 2025

Als je een 11 jaar oude tv gebruikt zal de tv niet van invloed zijn, daar kan de app niet op werken.

Welk type is deze Sony? (modelcode)

Dan blijft de vraag welke ontvanger van kpn bij je tv staat. (?) Daar zal het probleem zich in voordoen lijkt mij.

En waar het modem staat… zit de buitenkast (?) Ć©cht buiten of buiten de woning in de algemene overloop.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 21, 2025

kast zit in galerijwoning,met eigen buitendeur. KPN Ontvanger, DIW7022 En deze kast zit ook electrameter en verwarmingsketel . Weet niet of het wel samengaat? (voorheen werkte tv- ontvanger wel goed.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 21, 2025

Oh, zolang het modem maar niet echt '’buiten'’ zit. Want het moet toch wel tussen 15 gr. C en 35 gr. C zijn qua omgevingstemperatuur voor het modem.

Gezien ook de leeftijd van de tv zou ik voorstellen om de resolutie van de ontvanger "vastā€ te zetten. En dan wel op 1080i-50hz

Tandwiel - Apparaat - Apparaat voorkeuren - Weergave en geluid - Schermresolutie - Weergavemodus

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 23, 2025

TV doet het weer! Geheel onverwachts! Misschien heeft KPN hier wat gedaan? Zelf heb ik geen handelingen verricht!

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • February 25, 2025

Hoi ​@GhyllManorĀ welkom op de KPN Community. Wat fijn dat het weer werkt! Misschien dat er een kleine storing heeft plaatsgevonden die zichzelf heeft gecorrigeerd. Meestal kan je zelf veel problemen oplossen door het modem/tv-kastje even te herstarten. Nogmaals welkom en post gerust nog eens een bericht/topic als we iets voor je kunnen betekenen als community!