Skip to main content

Sinds vanochtend heb ik zwart beeld en geen geluid bij het terugkijken van mijn opnames. Ook bij een opname die ik gisteravond half heb bekeken is nu de volledige opname ineens zwart.

In de kpn app zijn de opnames wel te bekijken. 

Hoi @Santje75, als de opnames op de ene plek te kijken zijn zouden ze ook op de andere plek te kijken moeten zijn natuurlijk. Via de app werkt het wel dus, en het niet werken is via de tv-ontvanger? Of via de website? Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij ons vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we kunnen meedenken. Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.

Als het via de tv-ontvanger is, heb je deze dan al eens opnieuw opgestart om te kijken of de opname daarna wel weer afspeelt?


Dat was via de tv ontvanger en uitzetten en opnieuw opstarten hielp niet. Maar, een dag later was het probleem ineens verholpen. 

Er gebeuren alleen de laatste week wel meer rare dingen met de tv ontvanger. Want verwijderde opnames staan soms ineens weer terug. 


Gelukkig is dat weer verholpen, en kan je de opnames weer kijken nu! Dat de opnames teruggekomen zijn kan kloppen, na een storing vorige maand zijn er opnames teruggezet, mogelijk heb je daardoor verwijderde opnames weer teruggekregen. Als het goed is is dat een eenmalig iets.


Welke tv ontvanger heb je, @Santje75 ? 

Mijzelf viel op dat via de TV+, DIW7022, opnames inderdaad soms eventjes duurden voordat ze startten.

De opname die in nu net startte deed het direct.


Reageer